فروشگاه سورس یونیتی

 Super Mario RPG بدون حضور کارگردان اصلی بازسازی می شود

جولای 4, 2023

Super Mario RPG بدون حضور کارگردان اصلی بازسازی می شود.

Super Mario RPG

 

چیهیرو فوجیوکا پیش از این ابراز تمایل کرده بود که RPG دیگری از ماریو بسازد.

کارگردان اصلی بازی Super Mario RPG در بازسازی نقشی نداشته است اما از این موضوع “بسیار راضی” است

چیهیرو فوجیوکا، یکی از کارگردانان بازی Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars گفته است که از اینکه نینتندو در حال بازسازی بازی است، خوشحال است.

این بازسازی که به سادگی Super Mario RPG نام دارد، ماه گذشته معرفی شد و در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

 

فوجیوکا که در سال ۱۹۹۶ فیلم اصلی SNES را کارگردانی کرد، به هیچ عنوان روی بازسازی کار نمی کند، اما گفته است که مشتاقانه منتظر بازی آن است. او در پاسخ به یکی از طرفداران که از او پرسید آیا در ساخت این عنوان سهیم است یا نه، در توییتی نوشت: «من در بازسازی نقش ندارم. اما من از این خبر بسیار  خوشحالم!

فوجیوکا در پاسخ به یکی دیگر از طرفداران که از او به خاطر کارش روی بازی اصلی تشکر کرده بود (از طریق Reddit) نیز گفت: «از پیام شما متشکرم! من هم خیلی خوشحالم و مشتاقانه منتظر نوامبر هستم!»

 

فوجیوکا قبلاً گفته بود که دوست دارد آخرین بازی او “در صورت امکان یک RPG دیگر ماریو” باشد.

آهنگساز اصلی بازی  یوکو شیمومورا، اخیراً تأیید کرده است که برای اجرای موسیقی بازسازی بازمی گردد. طبق گفته نینتندو، “Super Mario RPG که در ابتدا بر روی Super NES منتشر شد، با گرافیک جدید بازنگری شد.”

 

ماریو باید با متحدانش متحد شود تا با یک نیروی تهدید آمیز به نام باند اسمیتی مقابله کند تا بتواند هفت ستاره را بازیابی کند و جاده ستارگان را تعمیر کند.

منبع:videogameschronicle