فروشگاه سورس یونیتی

Starfield کمترین باگ را در بین بازی های Bethesda دارد

ژوئن 12, 2023

Starfield کمترین باگ را در بین هر بازی Bethesda دارد، البته طبق ادعای ایکس باکس !

Starfield

 

مت بوتی، رئیس استودیوی Xbox Game مدعی شده است که بازی RPG Starfield کمترین باگ را در بین بازی‌های Bethesda خواهد داشت.

او به Giant Bomb گفت: «ما افراد بسیار زیادی داریم که در داخل استارفیلد بازی می‌کنند و با تاد و تیم کار می‌کنند.  Starfield در حال حاضر کمترین باگ را در بین هر بازی Bethesda خواهد داشت.

برخی از بازی‌های Bethesda به دلیل گستردگی خود پس از انتشار مورد تحسین قرار گرفته‌اند، اما در عین حال به دلیل عملکرد ضعیف و سایر مشکلات فنی مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، همچنین به Giant Bomb گفت که Starfield قبل از اینکه مایکروسافت شرکت را به قیمت ۷٫۵ میلیارد دلار خریداری کند و دو بار بازی را به تعویق بیاندازد، تاریخ انتشار بسیار زودتری داشت.

 

او در مورد Bethesda گفت: “تیم قطعا به بلوغ رسیده است. آنها Fallouts و Skyrims و Elder Scrolls را در زیر رزومه خود دارند. زمانی که خرید بسته شد، این بازی تاریخ عرضه بسیار زودتری داشت، زودتر از تاریخی که برای اولین بار برای Starfield تعیین کرده بودیم. با تاد و تیم نشستیم و توضیح دادیم که می‌خواهیم به آنها زمان بدهیم.

“من فکر می‌کنم مت گفته است که ما همه افراد QA در کل شرکت خود را داریم که در حال حاضر با Starfield بازی می‌کنند، به تعداد اشکالات نگاه می‌کنند، به کیفیت جایی که هستیم توجه می‌کنند. ”

Starfield که قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر منتشر شود، تمرکز یک ارائه طولانی در روز یکشنبه بود که تعداد زیادی از سیستم های بازی را شرح داد.

به گفته Bethesda، این عنوان که می تواند به صورت سوم شخص یا اول پخش شود، دارای بیش از ۱۰۰۰ جهان و یک سیستم انیمیشن کاملاً جدید است.
منبع:videogameschronicle