فروشگاه سورس یونیتی

Pikmin 4 ظاهرا دومین عنوان Unreal Engine نینتندو خواهد بود

ژوئن 20, 2023

Pikmin 4 ظاهرا دومین عنوان Unreal Engine نینتندو خواهد بود

Pikmin 4

به نظر می رسد که Pikmin 4 دومین بازی بزرگ نینتندو خواهد بود که از Unreal Engine استفاده می کند.

دنباله نینتندو سوییچ قرار است در ۲۱ جولای منتشر شود و کارت های دانلود این بازی قبلاً در ژاپن مشاهده شده است.

همانطور که کاربر توییتر Genki_JPN اشاره کرد، کارت‌ها نه تنها تصاویری از ویژگی‌های جدید، از جمله حالت ۲ نفره و بخشی که ظاهراً در داخل خانه تنظیم شده است را نشان می‌دهند، بلکه لوگوی Unreal Engine را نیز روی خود دارند.

 

تا به امروز، تنها بازی اصلی دیگر نینتندو که به طور رسمی تایید شده از Unreal Engine استفاده می کند، Yoshi’s Crafted World است که توسط Good-Feel (که قبلاً مسئولیت Yoshi’s Woolly World و Kirby’s Epic Yarn را بر عهده داشت) ساخته شده است.

نینتندو گفته است که اطلاعات بیشتر در مورد Pikmin 4 در جریان نینتندو دایرکت بعدی که قرار است در ۲۱ ژوئن در ساعت ۷ صبح به وقت محلی / ۱۰ صبح به وقت شرقی / ۳ بعد از ظهر به وقت محلی برگزار شود، فاش خواهد شد.

همچنین تایید شده که این بازی در Unreal Engine ساخته شده است!

 

آخرین اطلاعات مربوط به Pikmin 4 در اوایل ماه جاری در تریلر جدیدی ارائه شد که نشان می‌دهد این بازی دارای سیستم خلق شخصیت است.

نینتندو قبلاً درباره دنباله این فیلم گفته بود: «با Pikmin آشنا شوید – موجودات کوچک و گیاه‌مانندی که می‌توانید در طول مأموریت بزرگ خود در سیاره‌ای عجیب، رشد دهید، بچینید، فرمان دهید و همچنین بر دشمنان خود غلبه کنید.

این کمک‌های کنجکاو انواع مختلفی دارند – آتش با Red Pikmin است ، و Ice Pikmin جدید می‌تواند دشمنان و محیط را منجمد کند. در حین کاوش از قدرت مینیاتوری Pikmin خود (و مقداری تفکر استراتژیک) استفاده کنید.

شما یک سگ فضایی نیز دریافت می‌کنید: Oatchi می‌تواند در کارهایی مانند شکستن موانع و حمل Pikmin در طول ماجراجویی شما کمک کند. با Pikmin کوچک و یک سگ نیش توانا، هیچ چالشی خیلی بزرگ یا کوچک نیست.

منبع:videogameschronicle