فروشگاه سورس یونیتی

Mario + Rabbids: Sparks of Hope باید برای کنسول بعدی نینتندو منتشر می شد

ژوئن 20, 2023

Mario + Rabbids: Sparks of Hope باید برای کنسول بعدی نینتندو برگزار می شد.

Mario + Rabbids: Sparks of Hope

یوبی سافت می گوید که باید  Mario + Rabbids را برای کنسول بعدی نینتندو منتشر می کرد. به گفته مدیر عامل ایو گیلموت، به دلیل اینکه خیلی زود منتشر شد، عملکرد ضعیفی داشت.

مدیر عامل یوبی‌سافت، ایو گیلموت، گفته است که ناشر با انتشار زودهنگام Mario + Rabbids: Sparks of Hope به توصیه‌های نینتندو توجه نکرده است.

در مصاحبه ای با GamesIndustry.biz، Guillemot پیشنهاد کرد که نینتندو به شرکت توصیه کرده است .به گفته مدیر خلاق یوبی سافت میلان، Davide Soliani، بازی انحصاری Switch Mario + Rabbids Kingdom Battle در سال ۲۰۱۷ به بیش از ۷٫۵ میلیون بازیکن رسیده است.

اما علی‌رغم بررسی‌های قوی و پنج سال انتظار برای ادامه‌ی آن، Sparks of Hope پس از انتشار در اکتبر گذشته، از نظر تجاری ناامید شد.

 

یوبی‌سافت در اوایل سال جاری گفت: «با وجود رتبه‌بندی عالی و استقبال بازیکنان و همچنین یک برنامه بازاریابی بلندپروازانه، ما از عملکرد ضعیف Mario + Rabbids: Sparks of Hope در هفته‌های پایانی ۲۰۲۲ و اوایل ژانویه شگفت‌زده شدیم.

در حالی که Guillemot گفت: «بازار کمی از وضعیت تورم رنج می‌برد،» او به GI.biz گفت که این شرکت باید در مورد انتشار Sparks of Hope صبورتر می‌بود.

 

او گفت: «فکر می‌کنم موضوع با ماریو متفاوت بود. ما قبلاً یک بازی Mario Rabbids را [روی سوییچ] منتشر کرده بودیم، بنابراین با انجام دیگری، دو تجربه مشابه روی یک دستگاه داشتیم. در نینتندو، چنین بازی هایی هرگز نمی میرند. ۲۵ بازی ماریو روی سوییچ وجود دارد.

نینتندو [توصیه کرده است] که بهتر است یک تکرار در هر دستگاه انجام شود. ما باید منتظر [کنسول بعدی] می‌بودیم.»

او افزود: «چون می‌توانستید یک بازی عالی انجام دهید. و ما فکر می کنیم که ده سال دوام خواهد آورد، زیرا ما آن را برای دستگاه جدیدی که در آینده خواهد آمد به روز خواهیم کرد.”

 

در حالی که استثناهایی وجود دارد، مانند بازی های Mario Galaxy در Wii، نینتندو به طور کلی دو ورودی را در یک سری ماریو در یک کنسول منتشر نمی کند، بنابراین برای مثال معمولاً یک بازی Mario Kart یا ۳D Mario در هر سیستم دارد.

در ماه می، نینتندو کاهش فروش کنسول سوییچ را گزارش کرد اما پیشنهاد کرد که هیچ سخت افزار جدیدی تا قبل از آوریل ۲۰۲۴ عرضه نخواهد شد.

پس از به روز رسانی فروش خود، Nikkei Asia ادعا کرد که توسط یک منبع نزدیک به نینتندو مطلع شده است که به نظر می رسد کار روی کنسول بعدی این شرکت بدون مشکل پیش می رود.

آنها گفتند: «به نظر می رسد توسعه به خوبی در حال پیشرفت است. اما عرضه محصول زودتر از بهار آینده انجام نخواهد شد.

منبع:videogameschronicle