فروشگاه سورس یونیتی

Logitech از ماوس بی سیم گیمینگ خود با کارایی بالا رونمایی کرد

می 12, 2019

ماوس بی‌سیم گیمینگLogitech به تازگی رونمایی شد

ماوس بیسیم برند Logitech که به تازگی معرفی شده است  اولین نسخه   از سری ماوس های گیمینگ G502 این شرکت است. این محصول با طراحی آشنایی ارائه شده و ترکیبی از ویژگی های کاربردی و پیشرفته را در اختیار کاربرانش قرار می دهد و در عین حال از قابلیت بی سیم بهره برده است در نتیجه برای گیمرها بسیار کاربردی خواهد بود.

معرفی ماوس بی سیم گیمینگ از لاجیتک

ماوس بی سیم گیمینگ از لاجیتک

این ماوس جدید G502 LightSpeed مانند مدل های قبلی از ۱۱ کلید برای سفارشی سازی بهره برده است که این کلیدها قابل برنامه ریزی خواهند بود. این محصول همچنین از تکنولوژی Lightsync RGB برخوردار بوده است. در این مدل امکان تعیین سرعت و تغییر دقت نیز وجود خواهد داشت و می توانید بر اساس نیاز و علاقه تان این ویژگی ها را تغییر دهید و بهترین حالت را برای خود تنظیم نمایید.

G502 LightSpeed قادر خواهد بود تا به مدت ۴۸ ساعت با باتری کار کند و پس از آن نیاز به شارژ مجدد خواهد داشت که این شارژدهی هم از طریق کابل و هم از طریق سیستم ماوس پد Powerpaly امکان پذیر خواهد بود که  با قیمت ۹۹ دلار قابل خریداری است.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به سرعت عمل ۱ میلی ثانیه اشاره کرد که این عملکرد در ماوس های بی سیم بی نظیر است و به این طریق می توانیم تجربه ای متفاوت از بازی های مختلف را داشته باشیم. یکی دیگر از ویژگی های که در G502 دیده می شود سنسور HERO 16K است که برای ردیابی دقیق با کارایی بالا استفاده می شود. در نتیجه شاهد دقت ۱۶۰۰۰ DPI نیز خواهیم بود. باید اشاره کنیم که این محصول با ۱۴۹٫۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد و قطعا مورد توجه بسیاری از گیمرها قرار خواهد گرفت. به طور کلی گیمرها می توانند این ماوس را به هرماه ماوس پد ذکر شده با قیمت ۲۴۸ دلار در اختیار داشته باشند. در جدول زیر می توانید توضیحات تکمیلی این محصول را مطالعه فرمایید.

معرفی ماوس بی سیم گیمینگ از لاجیتک

منبع:www.sakhtafzarmag.com