فروشگاه سورس یونیتی

GTA Online بیش از ۱۸۰ خودرو را حذف می‌کند

ژوئن 16, 2023

GTA Online بیش از ۱۸۰ خودرو را حذف می‌کند و تعدادی را پشت یک دیوار پرداخت می‌کند.


gta online

 

بازیکنان برای دسترسی به برخی از آنها باید در GTA Online+ مشترک شوند.

به‌روزرسانی جدید GTA Online باعث شده است که صدها خودروی «کم‌تر استفاده‌شده» از بازی حذف شده و استفاده برخی از آن‌ها منوط به پرداخت هزینه باشد.

قبل از انتشار به‌روزرسانی جدید San Andreas Mercenaries بازی محبوب آنلاین، Rockstar تأیید کرد که برخی از ماشین‌ها را از فروشگاه درون‌ پرداختی بازی حذف خواهد کرد. چیزی که مشخص نبود این بود که کدام خودروها حذف خواهند شد و چه اتفاقی برای آنها خواهد افتاد.

 

اکنون، به لطف تلاش‌های طرفداران برای فهرست کردن لیست خودروهای گمشده، مشخص شده است که نزدیک به ۲۰۰ وسیله نقلیه از فروش عادی در GTA Online حذف شده‌اند، حرکتی که راک استار گفته است «تجربه خرید را ساده‌تر می‌کند».

در حالی که اتومبیل‌ها «گاهی اوقات به روش‌های دیگری در دسترس خواهند بود»، این خبر منجر به واکنش شدید جامعه GTA -Online در مورد تغییرات ضعیف Rockstar در بازی و حذف محتوایی شده است که در برخی موارد از آن زمان در بازی وجود داشته است.

 

کشف این که برخی از این خودروها اکنون فقط توسط اعضای سرویس اشتراک GTA Online+ قابل خریداری هستند، به این معنی که محتوایی که زمانی به راحتی برای همه بازیکنان از طریق ارز درون بازی قابل دسترسی بود، اکنون فقط برای کسانی در دسترس است که مبلغی را ماهانه پرداخت می‌کنند.

 

لازم به ذکر است که اگر بازیکنی بخواهد اشتراکی بخرد و سپس ماشین ها را بخرد، حتی اگر اجازه داده باشد که اشتراک به پایان برسد، باز هم به آن محتوا دسترسی خواهد داشت.

 

اکنون حدود یک دهه از آخرین ورود تک نفره جدید در فرنچایز GTA می گذرد. در یکی از پرمخاطب‌ترین نشت داده‌های صنعت بازی، بیش از یک ساعت از فیلم‌های توسعه GTA 6 در سپتامبر گذشته به صورت آنلاین منتشر شد و بازیکنان اولین نگاه خود را به دنباله یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تمام دوران‌ها نشان دادند.

 

فیلم‌های لو رفته شامل گیم‌پلی جهان باز از ساخت آلفای GTA 6 بود و ظاهراً گزارش قبلی را تأیید می‌کرد که ادعا می‌کرد بازی در Vice City اتفاق می‌افتد و یک قهرمان زن حضور دارد.

 

Take-Two  در ماه گذشته اعلام کرد که Grand Theft Auto 5 از زمان عرضه اولیه خود در سال ۲۰۱۳ تاکنون بیش از ۱۸۰ میلیون دستگاه فروخته است.

مالک Rockstar همچنین جهش شدیدی را در فروش در سال مالی بعدی خود که در آوریل ۲۰۲۴ آغاز می‌شود، پیش‌بینی کرد، که ناشی از انتشار «چند عنوان پیشگامانه» بود که منجر به گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه GTA 6 در این دوره شد.

منبع:videogameschronicle