فروشگاه سورس یونیتی

Foamstars یکی از بزرگترین سورپرایزهای Summer Game Fest بود

ژوئن 14, 2023

Foamstars از Square Enix یکی از بزرگترین سورپرایزهای Summer Game Fest بود.

Foamstars

 

بازی چندنفره Splatoon-like پیچ و تاب های امیدوارکننده خود را به فرمول نقاشی صحنه اضافه می کند.
Foamstars از Square Enix یکی از بزرگترین سورپرایزهای Summer Game Fest بود

 

هنگامی که Foamstars در طول نمایشگاه پلی استیشن معرفی شد، منصفانه است که بگوییم واکنش‌های گیج‌کننده زیادی در رابطه با شباهت‌های آشکار آن به یک شوتر ماهی مرکب نینتندو وجود داشت.

با این حال، پس از اینکه توانستیم برای چند مسابقه در Summer Game Fest Play Days آن را به دست آوریم، یک چیز مسلم است: بازی چند نفره Square Enix شایسته رد شدن نیست.

 

به‌عنوان برداشتی سرگرم‌کننده از ژانر تیراندازی ۴v4 با مکانیک فوم منحصربه‌فرد در مرکز آن، می‌توان گفت که Foamstars یکی از بزرگ‌ترین سورپرایزهای نمایش این هفته بود.

 

 

در ظاهر، همانطور که واکنش‌های PS Showcase ثابت می‌کند، Foamstars شباهت بسیار زیادی به بچه‌های ماهی مرکب نینتندو دارد. شخصیت‌های فیلم Foamstars در واقع یک عرصه را با نوعی ماده –  رنگ در Splatoon – پوشانده‌اند و از آن برای سود بردن تیم خود و جلوگیری از حریفان استفاده می‌کنند.

با این حال، این تا آنجاست که مقایسه می‌شود، زیرا بازی بلافاصله به محض شروع مسابقه، لحن خاص خود را ایجاد می‌کند.

 

برای شروع، در نسخه ی نمایشی، فهرستی از شخصیت های قابل انتخاب را بازی کردیم که شامل چهار کهن الگو بود، که هر کدام مجموعه مهارت های منحصر به فرد خود را داشتند. یکی از سلاح‌های شلیک سریع استفاده می‌کند، دیگری می‌خواهد از نزدیک با انفجار تفنگ ساچمه‌ای آشنا شود، سومی می‌تواند فوم را از فواصل دور پخش کند، و چهارمی در تولید مقادیر زیادی فوم برای تیم خود تخصص دارد.

 

با این حال، هر یک از آنها نیز سبک و حضور خود را در این عرصه داشتند، یکی از ویژگی های برجسته دولتمردان مو بنفش با مونوکل و سبیل است. شخصیت دادن بیشتر به این شخصیت‌ها باعث می‌شود که در میان جمعیت بیشتر به چشم بیایند و به نوبه خود ما را بیشتر به آنها علاقه مند می‌کند.

 

حالت اصلی بازی یک بازی به سبک Deathmatch تیمی ۴v4 بود، اما با یک پیچش: پس از اینکه یک تیم به ۷ کشتن دست یافت، بهترین بازیکن تیم دیگر به “بازیکن ستاره” تبدیل می شود و آنها را به پیروزی برای تیم می رساند.

 

حذف با شلیک به حریف با فوم کافی برای به دام انداختن کامل آنها در یک حباب – که با علامت کوچک “شانس!” در صورت رسیدن به آن علامت داده می شود – و سپس لغزیدن به داخل این حباب با دکمه Surf هنگامی که آنها در آنجا قرار گرفتند، امتیاز می گیرند. اگر یکی از اعضای تیم شما با فوم پوشانده شود، آن «شانس!» به «HELP!» تبدیل می‌شود و می‌توانید با لغزیدن به داخل آن، او را از زندان حبابی خود آزاد کنید.

 

منبع:videogameschronicle