فروشگاه سورس یونیتی

Final Fantasy 16 اولین امتیاز نقد و بررسی را دریافت کرد

ژوئن 21, 2023

Final Fantasy 16 اولین امتیاز نقد و بررسی را دریافت کرد. مجله ژاپنی فامیتسو حکم خود را صادر کرد.

Final Fantasy 16

 

بررسی‌های سایر نشریات بعداً منتشر می‌شود، اما مجله هفتگی ژاپنی فامیتسو به دست برخی از خوانندگان رسیده است و بنابراین اولین نشریه‌ای است که به آن امتیاز می‌دهد.

همانطور که توسط ryokutya2089 گزارش شده است، این مجله به بازی امتیاز ۳۹ از ۴۰ را داده است.

نقدهای فامیتسو توسط چهار بازبین مجزا نمره گذاری می شود که هر کدام از ۱۰ امتیاز بازی را به دست آورده اند، یعنی Final Fantasy 16 امتیاز ۱۰/۱۰/۱۰/۹ را دریافت کرده است.

 

با توجه به ryokutya2089، این مجله ادعا می کند که بازی ۳۵-۴۰ ساعت طول می کشد تا خط داستانی بازی را کامل کند و در صورت پخش محتوای اضافی، حدود ۷۰ ساعت طول می کشد.

این امتیاز به این معنی است که این بازی به سختی سی امین بازی در تاریخ است که موفق به کسب یک فامیتسو ۴۰ می شود.

تا حدودی غیرمعمول برای این نشریه، اخیراً در عرض یک ماه دو امتیاز ۴۰ را به دست آورد، ابتدا یک امتیاز را به The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom داد و سپس یکی را به Street Fighter 6 هفته بعد داد.

 

فقط دو بازی Final Fantasy تا به حال امتیاز کامل ۴۰ را در این انتشار کسب کرده اند – Final Fantasy XII در سال ۲۰۰۶ و Final Fantasy XIII-2 در سال ۲۰۱۱٫

با این حال، Final Fantasy 16 به ششمین بازی از این سری تبدیل می‌شود که امتیاز ۳۹ را کسب می‌کند (به همراه Final Fantasy X، Final Fantasy 13، Final Fantasy Type-0، Final Fantasy 14: A Realm Reborn و Final Fantasy 7 Remake).

 

بازی Final Fantasy 16 در تاریخ ۲۲ ژوئن برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. یک نسخه ی نمایشی قابل بازی از این بازی هفته گذشته در فروشگاه پلی استیشن منتشر شد.

در جریان پخش زنده پیش از انتشار بازی در روز شنبه، تیم سازنده بازی تایید کرد که یک پچ یک روزه برای Final Fantasy 16 منتشر خواهد کرد، علیرغم اینکه قبلاً گفته بود نیازی به انجام این کار نیست.

این به روز رسانی مشکلات پیشرفت و خرابی را برطرف می کند و عملکرد را در بخش های خاصی از بازی بهبود می بخشد.

منبع:videogameschronicle