Crash Team Rumble یک هفته پس از راهاندازی، در Twitch مشکل دارد
Crash Team Rumble یک هفته پس از راهاندازی، در Twitch مشکل دارد. اسپین آف چند نفره دارای تعداد طرفداران دو رقمی است که نشان دهنده عدم علاقه است.
به نظر می رسد Crash Team Rumble در تلاش برای جلب توجه پلتفرم استریم Twitch، یک هفته پس از راه اندازی آن است.
این بازی که در ۲۰ ژوئن منتشر شد، یک اسپین آف چند نفره از سری Crash Bandicoot است که در آن دو تیم چهار نفره برای به دست آوردن بیشترین میوه Wumpa با یکدیگر رقابت می کنند.
با این حال، همانطور که توسط Video Gamer اشاره شده است، تعداد کل کاربران Twitch که در هر زمان استریم Crash Team Rumble را تماشا میکنند به قدری کم است که اغلب به دو رقم کاهش مییابد (در زمان نوشتن، ۴۰ نفر است).
آمار ارائه شده توسط Twitch Tracker نشان می دهد که بازی در طول هفت روز گذشته به طور میانگین ۳۱۶ بیننده داشته است.
از آن زمان، تعداد بینندگان بازی به ندرت از سه رقمی بالاتر رفته است و اغلب به دو رقم کاهش می یابد.
Twitch Tracker می گوید که این بازی در حال حاضر سیصد و هفتاد و هفتمین بازی پربیننده توییچ است، بر اساس میانگین بینندگان در هفت روز گذشته.
این آن را از عناوینی مانند Super Bunny Man، Planet Coaster، The Callisto Protocol و Grand Theft Auto اصلی پایین تر می کند.
در مقایسه، به نظر می رسد که سایر عناوین اخیراً منتشر شده در Twitch عملکرد بهتری داشته باشند.
Aliens: Dark Descent، RTS که همزمان با بازی Crash منتشر شد، در حال حاضر به طور میانگین ۴۶۱۰ بیننده در هفته گذشته داشته است (و در زمان نگارش این مقاله حدود ۲۲۰۰ بیننده داشت، در مقایسه با Crash Team Rumble 40).
به طور مشابه، F1 23 دارای میانگین هفتگی ۴۷۱۴ و Final Fantasy 16 دارای میانگین ۵۰۶۰۵ است.
با توجه به اینکه عناوین فوق عمدتاً تکنفره هستند و گیمپلی Crash Team Rumble حول محور چند نفره آنلاین میچرخد، میتوان ادعا کرد که جذب بیننده آنلاین برای موفقیت مداوم بازی مهم است.
این بازی در حال حاضر دارای امتیاز متاکریتیک ۶۸ است.
در اوایل این ماه، مدیر خلاق Crash Team Rumble، Dan Neil، در صحبت با VGC گفت که از برنامههای محتوای پس از عرضه برای بازی مطمئن است.
منبع:videogameschronicle