فروشگاه سورس یونیتی

واتساپ امکان اتصال به هدست های Quest را خواهد داشت

ژوئن 20, 2023

واتساپ امکان اتصال به هدست های Quest را خواهد داشت.

واتساپ

گزارش های خبری نشان می دهد که مجموعه هدست های Quest اتصال بیشتری به خانواده برنامه های متا دریافت خواهند کرد

بر اساس گزارش‌های روز شنبه، واتس‌اپ، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های رسانه‌های اجتماعی جهان، از طریق به‌روزرسانی آینده با متا کوئست ادغام خواهد شد.

WABetaInfo  گزارش داد که در برنامه بتای Google Play برنامه، واتس‌اپ ادغام‌های Meta Quest را در دستگاه‌های مرتبط ارائه می‌کند. در حال حاضر در حال توسعه است و برای آزمایش بتا باز نیست.

پیش از این، مارک زاکربرگ، مدیر اجرایی و موسس متا، کنترل‌های هندزفری را از طریق داستان‌های Ray-Ban فاش کرد. برخی از ویژگی های ارائه شده در عینک عبارتند از خواندن پیام ها، تماس خصوصی و رمزگذاری پیام.

 

WhatsApp در حال کار بر روی افزودن سازگاری رسمی Meta Quest به عنوان یک دستگاه پیوندی است و در به‌روزرسانی آینده برنامه در دسترس خواهد بود!

به گفته این شرکت، کاربران می‌توانند حساب‌های واتس‌اپ خود را به هدست‌های Quest 2 با ادغام‌های رسمی مرتبط با دستگاه در برنامه مرتبط کنند. با این حال، این گزارش همچنین می گوید که این به روز رسانی به طور رسمی به Meta Quest متصل نمی شود زیرا هنوز در دست توسعه است.

 

طبق اعلامیه Quest 3 زاکربرگ، Meta Platforms قصد دارد تا پایان سال هدست جدید متمرکز بر مصرف کننده را عرضه کند. هدست جدید با دستگاه های شکل دهنده صنعت مانند Apple Reality Pro، HTC VIVE Elite Pro و Pico 4 رقابت خواهد کرد.

زاکربرگ این اطلاعات را در پست اخیر خود در اینستاگرام فاش کرد، جایی که او فالوورهای رسانه های اجتماعی را در مورد ویژگی های هدست واقعیت ترکیبی آینده آشنا کرد. در این پست، او بیان کرد که Quest 3 وضوح بالاتر، فاکتورهای شکل کوچک‌تر و ارتقاء گسترده فناوری Meta Reality هدست را ارائه می‌کند.

علاوه بر این، متا همچنین به روز رسانی های بیشتری را پس از معرفی Meta Quest Pro در اکتبر سال گذشته فاش کرد. در آن زمان، او اظهار داشت که پلتفرم Meta Reality دستگاه Quest 3 متمرکز بر مصرف کننده را نیرو می دهد و منجر به انتقال یکپارچه از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده می شود.

زاکربرگ توضیح داد که این شرکت امیدوار است «تجارب اجتماعی بهتری نسبت به آنچه در تلفن‌ها ممکن است ارائه کند».

 

او گفت که اکوسیستم واقعیت ترکیبی جدید «نسبتاً جدید» است، اما در چند سال آینده به سرعت رشد خواهد کرد. زاکربرگ به این نتیجه رسید که Quest 3 «این فناوری را به عنوان پایه‌ای برای همه هدست‌ها [و] عینک‌های AR نیز ایجاد می‌کند».

این خبر در حالی منتشر می شود که متا قصد دارد مرحله بعدی مجموعه سخت افزاری همه جانبه خود را در میان رقابت فزاینده شرکت های رقیب ایجاد کند. متا در جاه‌طلبی‌های متاورز خود با بادهای مخالف قابل توجهی روبرو بوده است، اما همچنان به تحقیق و توسعه ادامه می‌دهد (R&D).

Reality Labs، بخش XR متا، در رویدادهای اخیر شاهد سرمایه‌گذاری قابل توجهی به پروژه‌های خود بوده است، اما به دلیل بحران‌های مداوم در سراسر جامعه فناوری کاهش یافته است.

این شرکت مجبور شده است با تمرکز بر هوش مصنوعی (AI) و خانواده برنامه های خود مانند اینستاگرام، واتس اپ، فیس بوک و مسنجر، ۲۱۰۰۰ کارمند خود را کاهش دهد.

منبع:xrtoday