فروشگاه سورس یونیتی

سامسونگ هیولای لاکچری خود را معرفی کرد:The Wall Luxury

ژوئن 15, 2019

سامسونگ هیولای لاکچری خود را معرفی کرد:The Wall Luxury

 
تلویزیون ساخته شده توسط سامسونگ دارای سایز و رزولوشن بسیار بالایی است که دیوار لوکس یا ‘The Wall Luxury’ نام دارد

در اوایل سال جاری، سامسونگ تلویزیون میکرو LED غولپیکر خود را در مدل های ۷۵ اینچی و ۲۱۹ اینچی خود را عرضه خواهد کرد، اما در حال حاضر غول الکترونیک کره جنوبی برنامه های بیشتری را برای این تلویزیون دارد. نسخه ارتقا یافته دیوار لوکس یا ‘The Wall Luxury‘ ، در ابعاد و نسبت های مختلف، موجود خواهد بود بدین صورت که مدل ۷۳ اینچی آن رزولوشن ۲K  دارد و مدل ۲۹۲ اینچی با رزولوشن ۸K ارائه می شود.

طراحی

www.titrebartar.com

سامسونگ در طراحی دیوار لوکس (The Wall Luxury) سعی کرده است که قاب را در آن حذف کند و این تلویزیون غولپیکر بدون قاب است و تنها ۳۰ میلیمتر قطر دارد. همین امر باعث زیبایی و ظرافت دو چندانش شده است.

 

ویژگی های خاص این تلویزیون هوشمند

www.titrebartar.com

به گفته سامسونگ، دیوار لوکس (The Wall Luxury) با یک موتور با کیفیت تصویر AI که به Quantum Processor Flex شناخته می شود مجهز است که از ارتقاء هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای بهینه سازی کیفیت تصویر در صحنه های مختلف استفاده می کند.

به گفته این کمپانی، دیوار لوکس، فناوری کوانتومی HDR را برای حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت و همچنین نرخ بازخوانی ویدیویی ۱۲۰ هرتزی بکار برده است که باعث میشود این تلویزیون برای تماشای ورزش یا بازی های ویدئویی بسیار ایده آل است.

با توجه به ویژگی های فراوان و همچنین دارا بودن مدل های متنوع در The Wall Luxury، جای تعجبی نیست  که سامسونگ هنوز قیمتی برای نسل بعدی تلویزیون های MicroLED اعلام نکرده است، هرچند ما تصور می کنیم مدل های بزرگ با رزولوشن ۸K که ماه آینده به بازار وارد خواهد شد برای اکثر ما بسیار گران باشد.

منبع:titrebartar.com