فروشگاه سورس یونیتی

نینتندو در مورد کنسول بعدی خود اطلاع رسانی کرد!

ژوئن 29, 2023

نینتندو در مورد کنسول بعدی خود اطلاع رسانی کرد!

نینتندو

 

این شرکت می‌خواهد حساب‌های نینتندو به مشتریان کمک کند تا به راحتی به کنسول بعدی خود منتقل شوند.

نینتندو در هشتاد و سومین مجمع عمومی سالانه سهامداران هفته گذشته خود با سؤالات جدیدی در مورد برنامه های کنسول نسل بعدی خود مواجه شد.در ماه مه، نینتندو کاهش فروش کنسول سوییچ را گزارش کرد اما خاطر نشان کرد که هیچ سخت افزار جدیدی تا قبل از آوریل ۲۰۲۴ عرضه نخواهد شد.

 

پس از به روز رسانی فروش خود، Nikkei Asia ادعا کرد که توسط یک منبع نزدیک به نینتندو مطلع شده است که به نظر می رسد کار روی کنسول بعدی این شرکت بدون مشکل پیش می رود.

جای تعجب نیست که چندین سوال در جلسه سهامداران این ماه در مورد برنامه های آن برای سخت افزار آینده، از جمله پشتیبانی از سازگاری با نسخه های پیشین، بود.

 

بازی‌های Nintendo 3DS و Wii U که از طریق Nintendo eShop خریداری شده‌اند را نمی‌توان به سوییچ منتقل کرد و یکی از سهامداران پیشنهاد کرد که اگر این موضوع در مورد کنسول بعدی نیز صدق کند، مایوس‌کننده خواهد بود.

رئیس شرکت شانتارو فوروکاوا در پاسخ به سوالی درباره نظراتش در این مورد، پاسخ داد (ترجمه توسط رابرت سپازون، مشارکت کننده VGC): “ما همیشه در حال بررسی موارد مختلفی در مورد مشخصات سخت افزار آینده هستیم، اما در این مرحله، مایلم از اظهار نظر خاصی خودداری کنم.

در مورد سبک فروش نرم‌افزار نینتندو سوییچ، انواع مختلفی مانند نرم‌افزار بسته فیزیکی خریداری شده در فروشگاه‌ها، نسخه‌های دانلودی نرم‌افزار بسته و نرم‌افزارهای فقط دانلودی وجود دارد.

بسیاری از مشتریان ما روی نینتندو سوییچ با نرم‌افزار دانلود یا نرم‌افزار فقط دانلود بازی می‌کنند و در مقایسه با کنسول‌های بازی قبلی، نسبت فروش دیجیتالی افزایش یافته است.

به‌عنوان یک شرکت، مایلیم در آینده از طریق کنسول‌های بازی اختصاصی که سخت‌افزار و نرم‌افزار را ادغام می‌کنند، به ارائه گیم‌پلی منحصربه‌فرد ادامه دهیم، بنابراین لطفاً منتظر آن باشید.»

 

Furukawa در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت می‌تواند استراتژی خاصی برای انتقال از سوییچ به کنسول بعدی خود به اشتراک بگذارد، به سهامداران گفت که شرکت می‌خواهد از حساب‌های نینتندو برای کمک به تسهیل فرآیند انتقال برای مشتریان استفاده کند.

وی گفت: در مورد انتقال به نسل بعدی، در گذشته سخت افزار تنها وسیله ارتباط ما با مشتریان بود و هر بار که کنسول جدیدی عرضه می کردیم، مجبور بودیم رابطه خود را با مشتریان خود بازسازی کنیم.

با این حال، با نینتندو سوییچ، ما توانستیم مستقیماً با مشتریان مختلف از طریق سیستم حساب نینتندو ارتباط برقرار کنیم. اکانت نینتندو نه تنها برای کسانی که کنسول بازی دارند، بلکه برای مشتریان دستگاه های تلفن همراه نیز قابل استفاده است و تعداد حساب های فعلی از ۲۹۰ میلیون فراتر رفته است.

در انتقال از کنسول سوییچ به کنسول نسل بعدی، ما می‌خواهیم مطمئن شویم که مشتریان می‌توانند به آرامی و در عین حال از حساب‌های نینتندو خود استفاده کنند.

 

این شرکت همچنین قبلا بر اهمیت ادغام حساب برای کنسول بعدی خود تاکید کرده بود.

اکانت های نینتندو در سال ۲۰۱۶ به عنوان ابزاری برای یکسان سازی تجربه کاربری بین بازی های موبایل، فروشگاه های آنلاین و کنسول های نینتندو معرفی شدند. بازیکنان روی تلفن همراه می‌توانند برای تکمیل چالش‌ها در بازی‌های کنسول جوایزی دریافت کنند و لیست دوستان را به اشتراک بگذارند.

منبع:videogameschronicle