فروشگاه سورس یونیتی

مایکروسافت از ۱۴ بازی استودیو‌های خود در E3 2019 نمایش ارائه می‌دهد

می 31, 2019

مایکروسافت از ۱۴ بازی استودیو‌های خود در E3 2019 نمایش ارائه می‌دهد

E3 2019

کم کم در حال نزدیک شدن به نمایشگاه E3 2019 هستیم و شرکت‌های مختلف از برنامه‌های خودشان برای این رویداد رونمایی می‌کنند. مایکروسافت به‌عنوان یکی از این شرکت‌ها که کنفرانس اختصاصی خود را در نمایشگاه برگزار خواهد کرد، دیروز خبر انتشار سرویس گیم‌پس برای پی‌سی را تایید و اطلاعات بیش‌تر از آن را به کنفرانسش موکول کرد و امروز هم فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس، با انتشار توییتی اعلام کرده که در کنفرانس‌مایکروسافت شاهد رونمایی و ارائه نمایش از ۱۴ بازی ساخته‌شده توسط استودیو‌های خود مایکروسافت خواهیم بود.

استودیو مایکروسافت

این شرکت در سال‌های گذشته استودیو‌های مختلفی از جمله اینگزایل و آبسیدین را خریداری کرده و حال قصد دارد تا در کنفرانسش نمایش جدیدی از بازی‌های این استودیو‌ها ارائه کند. علاوه بر این احتمالا این ۱۴ بازی شامل آثاری چون Halo Infinite، Gears 5، Gears Tactics و حتی نسخه جدیدی از سری Forza هم می‌شوند. علاوه بر این در سال‌های گذشته، شرکت‌های دیگر هم کنفرانس مایکروسافت را برای نمایش بازی‌هایشان انتخاب کرده بودند و برای مثال سال گذشته شاهد نمایش بازی‌هایی چون Cyberpunk 2077 یا Fallout 76 در کنفرانس مایکروسافت بودیم و احتمالا امسال هم جدا از ۱۴ بازی ساخته‌شده توسط استودیو‌های مایکروسافت، آثاری از شرکت‌های دیگر هم در این رویداد نمایش خواهند داشت.

مایکروسافت به‌عنوان یکی از این شرکت‌ها که کنفرانس اختصاصی خود را در نمایشگاه برگزار خواهد کرد، دیروز خبر انتشار سرویس گیم‌پس برای پی‌سی را تایید و اطلاعات بیش‌تر از آن را به کنفرانسش موکول کرد و امروز هم فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس، با انتشار توییتی اعلام کرده که در کنفرانس این شرکت شاهد رونمایی و ارائه نمایش از ۱۴ بازی ساخته‌شده توسط استودیو‌های خود مایکروسافت خواهیم بود.

در نهایت شایعه‌هایی از احتمال معرفی کنسول بعدی ایکس‌باکس هم به‌گوش می‌رسند که برای گرفتن جواب همه این سوال‌ها، باید منتظر کنفرانس مایکروسافت باشیم. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: zoomg.ir