فروشگاه سورس یونیتی

سامسونگ اولین مانیتور گیمینگش را با قابلیت پشتیبانی از G-Sync معرفی کرد

ژوئن 12, 2019

سامسونگ اولین مانیتور گیمینگش را با قابلیت پشتیبانی از G-Sync معرفی کرد

سامسونگ در E3 2019 از مانیتور گیمینگ CRG5 جدید خود رونمایی کرد. این محصول در واقع اولین مانیتور گیمینگ سامسونگ است که از طریق آخرین نرم‌افزارهای کارت گرافیکی، با تکنولوژی انویدیا G-Sync سازگار است.

چنین قابلیتی یعنی اگر از کارت‌های گرافیک سری ۱۰ GTX یا سری ۲۰ RTX استفاده کنید، مانیتور جدید سامسونگ می‌تواند تصاویر را نرم‌تر نشان داده و از پارگی تصویر جلوگیری کند. قبلا گیمرهایی که از مانیتورهای گیمینگ سامسونگ استفاده می‌کردند باید با AMD FreeSync جلوی وقوع این مشکل را می‌گرفتند.

مانیتور گیمینگ سامسونگ

مانیتور CRG5 از یک پنل خمیده ۲۷ اینچی VA با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ با زاویه دید عریض، نرخ رفرش ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۴ میلی ثانیه استفاده می‌کند. با این حال قیمت ۳۹۹ دلار برای این مشخصات کمی گران به نظر می‌رسد در حالی که مانیتور ED273 ایسر که تقریبا همین ویژگی‌ها را دارد بسیار ارزان تر بوده و ۲۲۹٫۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

رقیب دیگر این مانیتور گیمینگ  مانیتور ۱۴۴۰p ایسر XZ321Q است که پنل خمیده ۳۲ اینچ از نوع  VA، نرخ بروزرسانی ۱۴۴ هرتز و تاخیر ۱ میلی ثانیه داشته و ۴۸۹ دلار قیمت گذاری شده است. به هرحال پنل بزرگتر و رزولوشن بالاتر آن می تواند آن را مقرون به صرفه‌تر از CRG5 کند.

سامسونگ قرار است این مانیتور را جولای امسال (یک ماه دیگر) عرضه کند.

منبع:digiato.com