فروشگاه سورس یونیتی

Tokyo Game Show بزرگترین رویداد خود را امسال برگزار خواهد کرد

جولای 4, 2023

Tokyo Game Show “بزرگترین رویداد” خود را امسال برگزار خواهد کرد.


Tokyo Game Show

 

انجمن تامین کنندگان سرگرمی های کامپیوتری سازمان دهنده ادعا کرده است که نمایشگاه بازی توکیو بزرگترین رویداد خود را در اواخر امسال برگزار خواهد کرد.

برای اولین بار در چهار سال گذشته، TGS 2023 از کل مکان سنتی خود یعنی Makuhari Messe استفاده خواهد کرد. در حالی که رویداد سال گذشته به صورت حضوری برگزار شد، به دلیل نگرانی در مورد ویروس کرونا تنها از بخشی از فضای محل استفاده شد.

CESA روز سه‌شنبه اعلام کرد: با وجود این محدودیت‌ها، محل برگزاری مملو از غرفه‌داران و علاقه‌مندان به بازی بود که منتظر برگزاری واقعی نمایشگاه بودند و هیجان و هیجان دوباره به Makuhari Messe بازگشت.

ارزیابی بالای نمایشگاه توسط غرفه داران و بازدیدکنندگان باعث شد تا بار دیگر به تقاضا و اهمیت بالای برگزاری یک نمایشگاه واقعی در هر شرایطی پی ببریم.

 

TGS 2023 به مدت چهار روز از پنجشنبه ۲۱ سپتامبر تا یکشنبه ۲۴ سپتامبر با یک روز کاری و روز عمومی برگزار می شود.

در سال ۲۰۲۳، محدودیت‌های سنی برداشته می‌شود و برای اولین بار از زمان شروع همه‌گیری، به کودکان زیر ۱۲ سال و مکان‌های نمایشگاهی مناسب برای خانواده‌ها اجازه می‌دهد. به دلیل برداشته شدن محدودیت های مرزی اواخر سال گذشته، بازدیدکنندگان بین المللی نیز می توانند در آن شرکت کنند.

 

طبق فهرست رسمی غرفه‌داران، شرکت‌های متعهد به این نمایشگاه عبارتند از Bandai Namco، Capcom، HoyoVerse، Koei Tecmo، Konami، Level 5، Xbox، Sega/Atlus و Square Enix.

طبق فهرست غرفه‌داران، کوجیما پروداکشنز در منطقه تجاری حضور خواهد داشت، در حالی که پلی‌استیشن فقط در منطقه مستقل حضور خواهد داشت. نینتندو در نمایشگاه جلسات کاری خواهد داشت، اما فضای عمومی ندارد.

 

فروش بلیت های ورودی عمومی برای ساکنان ژاپن از ظهر ۸ جولای آغاز می شود. فروش بلیت برای بازدیدکنندگان خارج از کشور از ۲۶ جولای آغاز می شود.

منبع:videogameschronicle