فروشگاه سورس یونیتی

PixelJunk Eden 2 برای PS4 و PS5 عرضه می شود

جولای 5, 2023

PixelJunk Eden 2 برای PS4 و PS5 عرضه می شود. تا به حال این بازی فقط در سوییچ در دسترس بوده است.

PixelJunk Eden 2

PixelJunk Eden 2 اواخر امسال برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

این خبر را دیلن کاتبرت، مدیرعامل کیو گیمز در پستی در بلاگ رسمی پلی استیشن اعلام کرد.

PixelJunk Eden 2 در ابتدا در سال ۲۰۲۰ بر روی سوییچ منتشر شد، اما از آن زمان بر روی هیچ پلتفرم دیگری در دسترس قرار نگرفت.

 

کل اولین اجرای بازی‌های PixelJunk – Racers، Monsters، Eden، Shooter، Shooter 2، SideScroller، ۴am و Nom Nom Galaxy – از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ اجرا شد و همگی در زمان راه‌اندازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن انحصاری بودند و برخی بعداً پورت‌های PC را دریافت کردند.

تنها زمانی که سری دوم بازی‌ها در سال ۲۰۱۸ شروع شد، بازی‌ها در سیستم‌های دیگر مانند سوییچ و اپل آرکید ظاهر شدند.

 

نسخه PS5 Eden 2 دارای تصاویری کامل ۴K خواهد بود و از عملکرد منحصر به فرد کنترلر DualSense استفاده می کند.

Cuthbert توضیح می‌دهد: «در PixelJunk Eden 2، نوار نور DualSense به تغییرات سطح فعلی واکنش نشان می‌دهد و نمایش نور شخصی شما را برای هر محیط منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند.

«و کاوش در دنیای عدن به لطف استفاده گسترده از ویژگی‌های ارتعاشی منحصربه‌فرد، که هر نوسان و پرش را با بازخورد لمسی فراگیر نقطه‌گذاری می‌کند، هرگز احساس بهتری نداشته است.

ما همچنین از سنسور ژیروسکوپ برای کنترل دقیق استفاده کرده‌ایم و جمع‌آوری گرده‌ها با ارتعاشات پویا به شما پاداش می‌دهد تا دستاوردهایتان را مشخص کند.»

 

اوایل سال جاری همچنین اعلام شد که نسخه جدید «دلوکس» بیت‌ام‌آپ PixelJunk Scrappers که قبلاً یک انحصاری Apple Arcade بود، در تاریخ ۲۷ جولای برای پلی‌استیشن، سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع:videogameschronicle