فروشگاه سورس یونیتی

Taqtile عملکرد مانیفست iPad را بهینه می کند

ژوئن 11, 2023

Taqtile عملکرد مانیفست iPad را بهینه می کند.

Taqtile

 

Taqtile عملکرد Manifest را در دستگاه های iPad Apple بهبود می بخشد.

این پنجشنبه، پس از اعلام Vision Pro اپل در WWDC، ارائه‌دهندگان راه‌حل‌های آموزشی AR Taqtile به‌روزرسانی‌های بهینه‌سازی را برای سرویس‌های Manifest خود در دستگاه‌های iPad معرفی کردند.

Taqtile به‌روزرسانی‌های عملکرد و قابلیت استفاده را برای مطابقت با تقاضای رو به رشد ناشی از افزایش میزان دورکاری در سراسر جهان ارائه می‌کند.

به‌روزرسانی‌ها ارتباطات ویدیویی و بازیابی داده‌ها را برای رویه‌های تعمیر و نگهداری، تعمیر و عملیات (MRO) در بخش‌های دولتی، مراقبت‌های بهداشتی، تولید، دفاع، انرژی، آب و برق، حمل‌ونقل، هوافضا و داروسازی بهبود می‌بخشد.

جان تومیزوکا، مدیر ارشد فناوری Taqtile، خاطرنشان کرد که شرکت او با ارائه «قابلیت‌های جدید و پیشرفته‌تر Manifest که کارگران بدون میز کار را قادر می‌سازد کارهای خود را بهتر انجام دهند، به پشتیبانی از دستگاه‌های آی‌پد ادامه خواهد داد».

 

تومیزوکا همچنین گفت:

iPad یک دستگاه استراتژیک مهم برای مشتریان سازمانی، دولتی، مراقبت‌های بهداشتی و دفاعی در سراسر جهان است که راه‌حلی با مقیاس‌پذیری استثنایی برای گرفتن و ارائه دستورالعمل‌های کاری ضروری با قابلیت AR ارائه می‌دهد.

سرویس Manifest که به تازگی بهینه شده است به کاربران اجازه می دهد تا به نمودارهای دقیق، دوقلوهای دیجیتالی و کتابچه راهنمای کاربر دسترسی داشته باشند تا وظایف را با موفقیت و کارآمد انجام دهند.

Austin Coglianese، مربی ساخت واقعیت افزوده در Fastenal، اشاره کرد که چگونه “مانیفست جدید برای iPad UX دسترسی و استفاده از عملکردهای نرم افزار را آسان تر از همیشه می کند.”

علاوه بر این، کاربر نهایی خاطرنشان کرد که بهینه‌سازی Manifest برای iPad به تیم او اجازه می‌دهد تا از مجموعه گسترده‌تری از ویدئوها، شماتیک‌ها و دستورالعمل‌ها به طور همزمان استفاده کند، که مربی خاطرنشان می‌کند: «یک مزیت بزرگ برای ماشین‌کاران Fastenal در  فروشگاه ها است».

 

Taqtile از زبان برنامه نویسی ARKit و Swift اپل برای اطمینان از راه حل همه جانبه محیط کار آماده و مقیاس پذیر برای iOS استفاده کرد.

پلتفرم به‌روزرسانی شده مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها، از جمله گردش‌های کاری ساده‌شده جدید را فراهم می‌کند که دستورالعمل‌های گام به گام را برای بهینه‌سازی پیش‌نمایش‌های رویه ارائه می‌دهد. این ویژگی به کارگران اجازه می دهد تا وضعیت شغلی را مشاهده کنند و وظایف تکمیل شده را در iPad اپل بررسی کنند.

 

علاوه بر این، در طول تنظیمات آموزشی گام به گام، کارگران اکنون می‌توانند از «تغییر با یک ضربه» برای تغییر به حالت AR که AR را نمایش می‌دهد استفاده کنند.  که از طریق دوربین iPad قابل مشاهده هستند.

 

کارگران همچنین می‌توانند از Manifest برای تعیین رویه‌ها و به اشتراک گذاشتن جریان‌های کاری بین افراد یا تیم‌ها استفاده کنند.

علاوه بر این، به‌روزرسانی Manifest شامل بهبودهای مختلف در کیفیت زندگی، مانند امکان سوایپ بین عکس‌ها، فیلم‌ها یا اسناد PDF است. این پلتفرم همچنین دکمه‌های رابط کاربری بزرگ‌تری را برای پشتیبانی از فعالیت‌های رایج، از جمله ارسال عکس‌ها، ویدیوها و علامت‌گذاری معرفی می‌کند.

منبع:xrtoday