فروشگاه سورس یونیتی

Starfield و اطلاعاتی که از این بازی به بیرون درز کرد!

ژوئن 9, 2023

Starfield و اطلاعاتی که از این بازی به بیرون درز کرد!

Starfield

 

طبق گزارشات، سه نسخه از بازی Bethesda وجود خواهد داشت و ظاهرا نسخه ۳۰۰ یورویی Starfield Constellation به بیرون درز کرده است.

به نظر می رسد که چندین نسخه Starfield قبل از اعلام قریب الوقوع آنها به بیرون درز کرده است.

به گفته دیتامینر billbil-kun که سابقه بسیار درخشانی در لو رفتن محصولات دارد، مایکروسافت قصد دارد سه نسخه از بازی Bethesda را منتشر کند.

انتظار می‌رود این موارد در نمایشگاه بازی‌های ایکس‌باکس در روز یکشنبه معرفی شوند، که مستقیماً با ارائه مستقیم استارفیلد دنبال می‌شود که شیرجه‌ای عمیق به بازی RPG علمی تخیلی ارائه می‌کند.

 

طبق گزارش ها، نسخه استاندارد با قیمت ۶۹٫۹۹ یورو برای رایانه شخصی و ۷۹٫۹۹ یورو برای Xbox Series X/S قیمت خواهد داشت. قیمت نسخه کنسولی آن در ایالات متحده ۷۰ دلار است.

نسخه Premium تخمین زده شده است، اما هنوز تایید نشده است که قیمت آن ۱۰۴٫۹۹ یورو برای رایانه شخصی و ۱۱۴٫۹۹ یورو برای کنسول است.

و گفته می شود که نسخه Constellation 299.99 یورو (که به حدود ۳۲۲ دلار تبدیل می شود) برای رایانه های شخصی و Xbox Series X/S قیمت دارد.

 

همین منبع اخیراً ادعا کرده است که مایکروسافت همچنین دو لوازم جانبی Xbox با موضوع Starfield را در رویداد یکشنبه معرفی خواهد کرد و سپس آنها را بلافاصله برای خرید در دسترس قرار خواهد داد.

 

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از یک کنترلر Xbox نسخه ویژه با قیمت ۷۹٫۹۹ دلار / ۶۹٫۹۹ پوند / ۷۴٫۹۹ یورو و یک هدست بی‌سیم با قیمت ۱۲۴٫۹۹ دلار / ۱۱۴٫۹۹ پوند / ۱۲۴٫۹۹ یورو است.

ظاهرا نسخه ۳۰۰ یورویی Starfield Constellation به بیرون درز کرده است

Starfield در ابتدا قرار بود نوامبر گذشته منتشر شود، اما در ماه مه سال ۲۰۲۲ این بازی به نیمه اول سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد.

در ماه مارس، Bethesda تاخیر طولانی تری را اعلام کرد و Starfield اکنون تاریخ انتشار ۶ سپتامبر را هدف قرار داده است.

کنترلر و هدست استارفیلد ایکس باکس در طول نمایشگاه بازی های ایکس باکس منتشر خواهد شد

هاوارد اولین گیم پلی Starfield را در یک رونمایی ۱۵ دقیقه ای در نمایشگاه Xbox و Bethesda Games در ژوئن گذشته ارائه کرد.

منبع:videogameschronicle