فروشگاه سورس یونیتی

Scorn انحصاری Xbox اواخر امسال برای PS5 عرضه می شود

ژوئن 30, 2023

Scorn انحصاری Xbox اواخر امسال برای PS5 عرضه می شود. این بازی ویژگی های DualSense جدیدی را اضافه می کند.

scorn

 

توسعه دهنده Ebb Software اعلام کرده است که Scorn انحصاری Xbox اواخر امسال برای PS5 عرضه می شود.

بازی ماجراجویی ترسناک اول شخص در ۱۴ اکتبر ۲۰۲۲ برای Xbox Series X/S و PC منتشر شد و اکنون برای کنسول سونی عرضه خواهد شد.

Jovan Vučković، هنرمند فنی، در این باره نوشت: “در حالی که ما در حال توسعه بازی برای پلی استیشن ۵ بودیم، بالاخره این فرصت را داشتیم که از پتانسیل کنترلر بی سیم DualSense استفاده کنیم تا شما را حتی بیشتر در این دنیای پیچیده غرق کنیم و تجربه ترکیبی Scorn را گسترش دهیم.”

 

“این به ما امکان می دهد غوطه ور شدن بازیکن را عمیق تر کنیم و به کل جهان اجازه دهیم به روشی جدید “نفس بکشد”. از آنجایی که هیچ دیالوگ گفتاری در بازی وجود ندارد، ما تاکید زیادی بر داستان سرایی محیطی داشته ایم، از این رو لمسی ها افزودنی عالی برای این تجربه صوتی و تصویری عجیب هستند.

«شخصیت اصلی بازی بیشتر با استفاده از دست‌هایش با دنیا ارتباط برقرار می‌کند. بیشتر این تعاملات برای شخصیت نیز دردناک است. اینجاست که هاپتیک وارد عمل می شود.

«تصاویری که به چشمان بازیکن ارائه می‌شود به خودی خود دردناک است، اما ما می‌خواستیم این حس را با ایجاد حسی به دست‌هایی که کنترلر را نگه می‌دارند، افزایش دهیم. بازیکنان همچنین می‌توانند جهت‌های لمسی (دست چپ یا راست) را احساس کنند و این تجربه را بیشتر می‌کند.

 

از دیگر ویژگی‌های DualSense می‌توان به استفاده از ماشه‌های تطبیقی کنترلر برای ایجاد حس وزن متفاوت به هر سلاح و استفاده از نوار نور برای نشان دادن سلامت بازیکن اشاره کرد.

نسخه فیزیکی لوکس بازی نیز بر روی PS5 منتشر خواهد شد که شامل جعبه فولادی، آرت بوک دیجیتال و موسیقی متن دیجیتال می شود.

هنوز تاریخ انتشار نسخه PS5 Scorn تایید نشده است، اما با توجه به اینکه این نسخه در ایکس‌باکس یک دوره انحصاری خواهد داشت، بعید است تا قبل از ۱۴ اکتبر ۲۰۲۳ باشد.

 

Scorn در زمان عرضه با استقبال متفاوتی روبرو شد و نسخه‌های Xbox و PC به ترتیب امتیازات ۶۴ و ۷۰ متاکریتیک را کسب کردند.

منبع:videogameschronicle