فروشگاه سورس یونیتی

Newsroom AI پلتفرم فید خبری قابل تنظیم را برای ناشران اخبار راه اندازی کرد

می 7, 2023

Newsroom AI پلتفرم فید خبری قابل تنظیم را برای ناشران اخبار راه اندازی کرد

Newsroom AI

 

Newsroom AI مستقر در بریتانیا از یک پلتفرم جدید برای ناشران خبر رونمایی کرده است تا به آنها در ارائه تجربه کاربری سریعتر و شخصی سازی شده، شبیه به فیدهای خبری فیسبوک کمک کند.

این پلتفرم با جداسازی موثر سیستم های مدیریت محتوا از تجربه مواجهه با کاربر کار می کند. این برنامه با اتخاذ مدل‌های تحویل الگوریتمی، و استفاده از یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی برای به دست آوردن بینش در مورد تاریخچه محتوای کاربر، موقعیت جغرافیایی، زمان از روز یا علایق ابراز شده، کار می‌کند تا تجربیات منحصر به فرد محتوایی را به هر کاربر ارائه دهد، بنابراین به تقاضای فزاینده کاربر برای تنوع محتوا رسیدگی می‌کند.

هوش مصنوعی اتاق خبر بیش از ۱۰ ماه است که این فناوری را با طیف وسیعی از ناشران دیجیتال آزمایش کرده است که منجر به افزایش ۴۰۰ درصدی زمان صرف شده در سایت و افزایش ۶ برابری میانگین درآمد هر کاربر شده است. این پلتفرم دارای یک ماژول تبادل داخلی است که تیم های تحریریه را قادر می سازد تا فوراً محتوا را با ناشران همفکر خود مبادله کنند. همچنین قابلیت‌های غنی مانند کشیدن بین بخش‌ها، مقاله‌ها یا بارگذاری فوری صفحات مقاله، ویژگی‌های مترادف با برنامه‌های تلفن همراه را ارائه می‌دهد.

Mihai Fanache، بنیانگذار و مدیر عامل Newsroom AI، گفت: «ما به ناشران کمک می کنیم تا منابع خود را برای پوشش موضوعاتی که در حیطه تخصص اتاق خبر آنها نیست، ذخیره کنند – مانند اخبار محلی و بازارهای سهام، یا تبدیل به یک پلتفرم توزیع برای خبرنگاران مستقل یا متخصص شوند.

ناشران می‌توانند با کمک این پلتفرم چرخه‌های توسعه محصول خود را از ماه‌ها به  ۴۸ ساعت تسریع کنند.

منبع:artificialintelligence-news