فروشگاه سورس یونیتی

MMO ارباب حلقه ها از سوی سازندگان New World معرفی شد

می 16, 2023

MMO ارباب حلقه ها از سوی سازندگان New World اعلام شد.

 

آمازون گیمز اعلام کرده است که با گروه Embracer برای ساخت یک بازی جدید MMO بر اساس ارباب حلقه ها به توافق رسیده است.

در بیانیه رسمی آمده است، قول می‌دهد که یک «ماجراجویی دنیای باز MMO در دنیایی ماندگار در سرزمین میانه، با داستان‌های دوست‌داشتنی سه‌گانه ادبی هابیت و ارباب حلقه‌ها» باشد. این بازی در حال حاضر در مراحل اولیه تولید است، بنابراین هنوز روزهای اولیه است، اما استودیوی آمازون گیمز Orange County که استودیو پشت پرفروش New World در سال ۲۰۲۱ است، هدایت آن را بر عهده خواهد داشت.

این بازی همچنین برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر می‌شود – با انتشارات Amazon Games و Embracer Group به عنوان دارنده حقوق IP سری ارباب حلقه‌ها که اواخر سال گذشته آن‌ها را انتخاب کردند. جالب است بدانید که این اعلامیه مشخص می‌کند که بازی شامل داستان‌هایی از کتاب پیش درآمد هابیت نیز می‌شود – زیرا آثار قبلی عمدتاً بر اساس سه‌گانه معروف ارباب حلقه‌ها ساخته شده‌اند.

البته این اولین تلاش در یک MMO ارباب حلقه ها نیست – دور از آن. در سال ۲۰۰۷ شرکت بازی Daybreak بازی Lord of the Rings را به صورت آنلاین منتشر کرد – که هنوز هم به عنوان یک عنوان رایگان برای رایانه شخصی ادامه دارد. مشخص نیست که سرنوشت آن بازی چه خواهد بود یا پروژه آمازون نامی را به خود خواهد گرفت. در هر صورت، این اولین باری نیست که آمازون یک LOTR MMO را نیز انجام می‌دهد – در ابتدا بازی‌ای را اعلام می‌کرد که قبل از سفر معروف فرودو در سال ۲۰۱۸ اتفاق می‌افتاد – اما این پروژه خود در سال ۲۰۲۱ لغو شد.

به عنوان بخشی از این آخرین اعلامیه، کریستوف هارتمن، نایب رئیس بازی‌های آمازون، سخنان زیر را بیان کرد: «ارباب حلقه‌ها به بازیکنان نگاهی جدید به ارباب حلقه‌ها می دهد که برای مدت‌ها آرزوی تیم ما بوده است، و ما از سرزمین میانه مفتخر و سپاسگزاریم. Enterprises این دنیای نمادین را به ما سپرده است. ما همچنین خوشحالیم که پس از قرارداد Tomb Raider در سال گذشته، روابط خود را با Embracer Group گسترش می دهیم، زیرا آنها ثابت کرده اند که همکاران بسیار خوبی هستند.

همچنین شایان ذکر است که آمازون همچنین پشت سریال تلویزیونی اخیر LOTR The Rings of Power در سرویس Prime Video خود قرار دارد. با این حال، متأسفانه، این بازی «بی ارتباط» با وقایعی است که در آن مجموعه رخ می دهد. تاریخ انتشار این MMO جدید Lord of the Rings در این مرحله اولیه وجود ندارد – اما اطلاعات بیشتری در «تاریخ بعدی» فاش خواهد شد. در حال حاضر، باید منتظر بمانیم و ببینیم.

منبع:www.videogamer.com