فروشگاه سورس یونیتی

Disney Speedstorm برای عرضه رایگان در ماه سپتامبر تایید شد

جولای 2, 2023

Disney Speedstorm برای عرضه رایگان در ماه سپتامبر تایید شد.


Disney Speedstorm

 

Disney Speedstorm رسماً در ۲۸ سپتامبر به‌عنوان یک عنوان رایگان برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه می‌شود و دوره دسترسی اولیه خود را به پایان می‌رساند.

کارت مسابقه در ۱۸ آوریل در دسترسی زودهنگام از طریق سه نسخه پریمیوم جداگانه راه اندازی شد که هر کدام محتوای اضافی متفاوتی را ارائه می دهند.

این بازی  از ابتدا نیز چنین برنامه ریزی شده بود که در آینده به عنوان یک بازی رایگان عرضه شود.

توسعه دهنده Gameloft گفت: «از زمان راه اندازی Early Access، ما بازخورد و پشتیبانی ارزشمندی از جامعه باورنکردنی بازیکنان خود دریافت کرده ایم که در بهبودهای ایجاد شده در طول دسترسی زودهنگام نقش داشته اند.

حرکت به سمت یک تجربه بازی رایگان همچنین به بازیکنان بیشتری اجازه می‌دهد تا در یک تجربه کاملاً قوی رقابتی و مسابقه‌ای مشترک سهیم شوند. ما نمی توانیم صبر کنیم تا این سفر را با هم ادامه دهیم زیرا وارد این مرحله جدید هیجان انگیز می شویم. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید!”

توسعه‌دهنده گفت که بسته‌های Premium Founder تا زمان بسته شدن Early Access در دسترس خواهند بود.

این یک بازی ماشین سواری با حضور کاراکترهای محبوبی از فیلم‌های Beauty and the Beast، Hercules، The Jungle Book، Mickey Mouse، Monsters, Inc، Mulan و Pirates of the Caribbean است. ۱۸ شخصیت محبوب از این فرنچایزها درون بازی قابل انتخاب هستند و هر کدام از ماشین‌ها و قابلیت‌های خاصی برخوردارند. بسیاری این بازی را از نظر گیم پلی با فرنچایز عظیم و محبوب Mario Kart مقایسه کرده‌اند. گیم پلی بازی بسیار ساده و قابل درک برای تمامی گروه‌های سنی مختلف بوده و نیازی نیست نگران درگیر خاصی باشید.

از نظر حالت‌های مختلف گیم پلی، بازی Disney Speedstorm از بخش آفلاین، کوآپ و آنلاین بهره‌مند است. کمپانی بزرگ و معروف Gameloft به تولید این بازی پرداخته و سعی داشته تا تجربیاتش در سبک ماشین سواری را با شخصیت‌های دیزنی مخلوط کند. هندلینگ ماشین‌های بازی به خوبی دیگر بازی‌های سازنده بوده و می‌توان انتظار داشت که در آینده به واسطه آپدیت‌های مختلف، شاهد عرضه شخصیت‌های جدیدی نیز در گیم پلی باشیم. هر شخصیت از بازی دارای توانایی‌ها و قدرت‌هایی است که بنا به نیازتان می‌توانید آن را انتخاب کنید. در زمینه گرافیکی شاهد استایل سه بعدی کارتونی زیبایی هستیم که بسیار چشم نواز است. اگر به دنبال یک بازی ماشین سواری با شخصیت‌های معروف دنیای دیزنی هستید، تجربه Disney Speedstorm را توصیه می‌کنیم.

منبع:videogameschronicle

par30games