فروشگاه سورس یونیتی

Campfire اولین ابزار همکاری هولوگرافیک کراس پلتفرم را معرفی کرد

می 19, 2023

Campfire اولین ابزار همکاری هولوگرافیک کراس پلتفرم را معرفی کرد

 

Campfire

 

این هفته، Campfire یک برنامه جدید را معرفی کرد که به مشتریان اجازه می‌دهد از ابزارهای همکاری جامع واقعیت افزوده این شرکت برای کاربران بین رایانه‌های شخصی، مک و دستگاه‌های آی‌پد استفاده کنند. علاوه بر این، این برنامه از هدست XR سفارشی Campfire برای رایانه های شخصی پشتیبانی می کند.

این سرویس جدید برنامه‌های کاربردی قبی Campfire را ترکیب می‌کند تا مجموعه‌ای از همکاری همه جانبه را با استفاده از سبد سخت‌افزاری شرکت فعال کند. با قرار دادن راه حل خود تحت یک برنامه یکپارچه، Campfire می تواند کارایی و قابلیت استفاده پلت فرم همه جانبه خود را برای کاربران نهایی سازمانی بهبود بخشد.

جی رایت، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Campfire افزود:

Enterprise XR مجموعه‌ای از راه‌حل‌های نقطه‌ای پراکنده بوده است که به دلیل عدم قابلیت استفاده و کاربرد، مقیاس‌پذیری ندارند. ما Campfire را برای حل یک چالش اساسی انسانی طراحی کردیم که فناوری XR به طور منحصر به فرد آن را حل می کند – دشواری ارتباط اطلاعات سه بعدی. ما آن را آسان‌تر از همیشه کرده‌ایم و مفتخریم که آن را به بازار عرضه کنیم.

 

Campfire برای توانمندسازی تیم های هیربید

 

برنامه جدید Campfire به یک تیم ترکیبی اجازه می دهد تا در مدل های سه بعدی مانند طراحی های کامپیوتری (CAD)، کمک به عملیات محل کار و موارد استفاده مانند آموزش، جلسات طراحی و بررسی محصول، همکاری کنند.

علاوه بر این، این پلتفرم از راهکارهای NeRF/Photogrammetry استفاده می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد اشیاء واقعی را با سرویس‌های شخص ثالث اسکن کنند و دارایی‌های RT3D را به یک جلسه Campfire وارد کنند.

Campfire همچنین از عملیات محاسباتی دوبعدی سنتی برای تقویت محاسبات فضایی خود استفاده می کند. این شرکت به کاربران این امکان را می دهد که یک “صحنه”  سه بعدی را از طریق یک پیوند وب با دانشکده ها به اشتراک بگذارند و آماده مشارکت هستند.

Campfire بدون نیاز به فرآیند طولانی مدت نصب، به کاربران امکان می‌دهد به سرعت صحنه‌های سه‌بعدی را به اشتراک بگذارند، و دعوت‌شدگان می‌توانند در جلسات همه‌جانبه یا آفلاین با ابزارهای قدرتمند برای کاوش و حاشیه‌نویسی محتوا تعامل داشته باشند.

به گفته این شرکت، سیستم Campfire می تواند با ارائه جایگزینی برای تاخیرهای سفر، حمل و نقل و ارتباطات ناشی از انتظارات سنتی همکاری، به بهبود نتایج محل کار کمک کند. Campfire سیستم خود را برای کمک به افزایش بهره وری و پایداری سازمانی از طریق ژورنال های تحول دیجیتال طراحی کرد.

علاوه بر این، Campfire می‌گوید که شرکت‌های مختلفی برای برنامه دسترسی زودهنگام شرکت برای کمک به نوآوری در همکاری همه جانبه درخواست می‌کنند. در حال حاضر، کاربران نهایی که بازارهایی مانند هوافضا، خودرو، دستگاه‌های پزشکی، خرده‌فروشی و پوشاک را نمایندگی می‌کنند، راه‌حل Campfire را به‌عنوان یک ابزار همه جانبه قابل دوام دنبال می‌کنند.

رایان ویلر، عضو ارشد تجسم‌های پیشرفته در Collins Aerospace، یک کاربر نهایی سازمانی Campfire، اشاره کرد که چگونه راه‌حل‌های همه جانبه می‌توانند بازگشت سرمایه و نتایج تجاری را بهبود بخشند:

“ما ۱۵ سال است که به AR و VR نگاه می کنیم زیرا دستاوردهای بالقوه بهره وری و صرفه جویی در هزینه بسیار عالی است. ما با Campfire درگیر شدیم زیرا ساده ترین راه حلی است که من دیده ام و بهترین تجربه بصری در یک هدست است. Campfire در را به روی مجموعه بسیار گسترده تری از موارد استفاده می گشاید که قبلاً نمی توانستیم به آنها رسیدگی کنیم.”

 

چه چیزی در پیشنهاد است؟

 

Campfire در قالب برنامه کاربردی جدید خود یک راه چند لایه را برای کاربران نهایی سازمانی فراهم می کند تا از فرصت های همکاری همهجانبه استفاده کنند.

برنامه به کاربران اجازه می دهد تا بیش از ۴۰ نوع مدل سه بعدی را از طریق پیوندهای وب قابل دسترسی از دستگاه های مختلف به اشتراک بگذارند. کارگرانی که از هدست Campfire استفاده می کنند میدان دید وسیعی برای تعامل با یک صحنه خواهند داشت و می توانند یک آیفون را به هدست متصل کنند تا سرویس را هدایت کنند.

علاوه بر این، این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا با جلسات Campfire تعامل داشته باشند. آنها کاربران را قادر می سازند تا از طریق سیستم های یکپارچه مانند اضافه کردن یادداشت ها به یک صحنه، تعامل با اشیاء سه بعدی CAD با استفاده از ابزارهای مجازی، و طراحی در اطراف یک شی مجازی، مشارکت کنند. علاوه بر این، کارگران در یک صحنه آتش نشانی می توانند از مدل های پیچیده با قطعات متعدد استفاده کنند. همچنین به کارگران اجازه می دهد تا برش های عمودی یا هر قسمت را به صورت جداگانه از طریق ابزارهای یکپارچه مشاهده کنند.

هر صحنه از این پلتفرم می تواند به حداکثر ۵ کاربر سازمانی اجازه همکاری دهد. علاوه بر این، کاربران  می‌توانند از کنسول Campfire یا کنسول استودیو برای هولوگرام‌های حضوری قابل اعتماد، مشترک در دفاتر، اتاق‌های جلسه و فضاهای همکاری استفاده کنند.

کاربران هدست می‌توانند روی کنسول Campfire همکاری کنند و یک شی سه‌بعدی را به‌عنوان هولوگرام مشترک مشاهده کنند. در کنار برنامه کاربردی گوشی های هوشمند، Campsite در حال معرفی کیت شروع خود تحت یک برنامه دسترسی زودهنگام است.

به گفته این شرکت، این محصول به کاربران نهایی شرکت اجازه می دهد تا به سرعت یک جلسه همکاری هولوگرافیک را در کمتر از یک ساعت راه اندازی کنند. این کیت شامل دو هدست/بسته/کنسول Campfire (نسخه پایونیر)، پنج مجوز کاربر سازمانی و یک کنسول استودیو است.

منبع:xrtoday