فروشگاه سورس یونیتی

Assassin’s Creed Mirage از فیلتر آبی برای زنده کردن حس نوستالژیک بهره می برد

ژوئن 10, 2023

Assassin’s Creed Mirage دارای یک فیلتر آبی نوستالژیک است که آن را شبیه نسخه اول می کند.

Assassin's Creed Mirage

 

Assassin’s Creed Mirage دارای یک فیلتر اختیاری است که بازی را بیشتر شبیه به Assassin’s Creed اصلی می کند.بازیکنان می توانند آن را روشن کنند تا بازی شبیه Assassin’s Creed اصلی شود.

فیلتر جدید در طی یک ویدیوی جدید از پشت صحنه که در کانال رسمی یوبی‌سافت آپلود شد، نشان داده شد.

 

به این ترتیب، انتظار می‌رود که این بازی بیشتر شبیه بازی‌های اولیه Assassin’s Creed متمرکز بر مخفی کاری باشد تا عناوین اخیر در مقیاس وسیع و بسیار باز مانند Assassin’s Creed Odyssey و Assassin’s Creed Valhalla.

بودون در این ویدئو می گوید: «ما می دانیم که جامعه ما چقدر هیجان زده است. ما همچنین یک سورپرایز خوب برای افراد قدیمی خود داریم.

ما یک فیلتر بصری نوستالژیک را به عنوان گزینه‌ای برای کسانی که می‌خواهند بازی را با پالت رنگ خاکستری آبی اشباع شده از اولین بازی Assassin’s Creed کشف کنند، پیاده‌سازی کردیم.

 

Assassin’s Creed Mirage که سال گذشته اعلام شد، در بغداد قرن نهم اتفاق می افتد و به عنوان “ادای احترام ویژه به اولین Assassin’s Creed” توصیف می شود.

ماه گذشته یوبی سافت یک ویدیوی جدید از گیم پلی Assassin’s Creed Mirage را نشان داد و تایید کرد که این بازی در تاریخ ۱۲ اکتبر منتشر خواهد شد.

 

انتظار می‌رود این بازی در نمایشگاه Ubisoft Forward، که در تاریخ ۱۲ ژوئن در ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی / ۱۳:۰۰ به وقت شرقی / ۶ بعد از ظهر به وقت محلی برگزار می‌شود، نمایش داده شود.

این نمایش همچنین شامل فیلم هایی مانند Avatar: Frontiers of Pandora، Assassin’s Creed Mirage و The Crew: Motorfest خواهد بود.

 

یوبی سافت همچنین این هفته بازی جدید ۲٫۵ بعدی Prince of Persia را معرفی کرد، اما به نظر می رسد که در این مرحله عمدتا با واکنش منفی مواجه شده است.

منبع:videogameschronicle