فروشگاه سورس یونیتی

Assassin’s Creed Black Flag در حال بازسازی است

جولای 1, 2023

Assassin’s Creed Black Flag در حال بازسازی است. گفته می شود نسخه مدرنیزه شده بازی مورد علاقه طرفداران در مراحل اولیه توسعه قرار گرفته است.

Assassin’s Creed Black Flag

یوبی‌سافت توسعه نسخه جدیدی از بازی محبوب Assassin’s Creed را آغاز کرده است.

این به گفته منابع Kotaku است که ادعا می‌کنند بازسازی بازی چند نسل پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ در سال ۲۰۱۳ در حال حاضر در مراحل اولیه خود است و «حداقل تا چند سال» کامل نخواهد شد.

تیمی در Ubisoft سنگاپور، یکی از استودیوهایی که روی Black Flag – به ویژه گیم پلی قایق سواری آن کار می کرد – ظاهراً به شدت در کمک به مدرن سازی بازی مشارکت خواهد داشت.

 

ناشر Ubisoft در حال حاضر در حال افزایش دو برابری بزرگترین فرنچایز خود است. Assassin’s Ceed Mirage امسال یکی از شش بازی Assassin’s Creed است که در سال گذشته در نمایشگاه محصولات Ubisoft مورد بحث قرار گرفت.

سری‌های پرچم‌دار بعدی بعد از Mirage با کد Red و Hexe هستند و به عنوان بخشی از مرکز فرنچایز جدید Assassin’s Creed Infinity منتشر خواهند شد.

فیلم Red که توسط استودیوی Assassin’s Creed Odyssey Ubisoft Quebec ساخته می شود و همین کارگردان خلاق را دارد، در ژاپن فئودالی می گذرد.

 

پس از آن، بازی Ubisoft Montreal’s Hexe، که طبق گزارش ها حول محور محاکمه جادوگران در مراحل آخر امپراتوری روم مقدس می چرخد، خواهد آمد.

یوبی سافت همچنین در حال کار بر روی یک بازی مستقل Assassin’s Creed چند نفره، بازی موبایل چینی Assassin’s Creed Codename Jade، و یک سری دیگر از سری های موبایلی با نتفلیکس است.

منبع:videogameschronicle