فروشگاه سورس یونیتی

Agora از API رونویسی بلادرنگ خود رونمایی کرد

می 11, 2023

Agora از API رونویسی بلادرنگ خود رونمایی کرد

 

Agora -Transcription

 

Agora Inc، یکی از شرکت‌های برتر جهانی برای رابط‌های برنامه کاربردی تعامل بی‌درنگ (API)، اخیراً راه‌حل رونویسی بلادرنگ خود را معرفی کرده است.

به گفته این شرکت جهانی، راه حل جدید سرویس رونویسی و زیرنویس سریع، دقیق و مقرون به صرفه را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد. علاوه بر این، کاربران از API بهره خواهند برد زیرا می تواند در همه برنامه ها و سرویس ها یکپارچه شود. این همچنین پتانسیل پذیرش بیشتر در برنامه های واقعیت توسعه یافته (XR) را دارد.

با توجه به محدودیت‌های موجود در برنامه‌های رونویسی معمولی، Agora سرویس رونویسی بلادرنگ خود را برای مقابله با چنین مسائلی توسعه داد. برای مثال، بسیاری از رونویس‌کنندگان با محیط‌های پر سر و صدا، مشکلات با چند بلندگو و لهجه‌های سنگین دست و پنجه نرم می‌کنند. با این حال، راه حل Agora با هدف حل چنین چالش هایی با پردازش گفتار به متن و گفتگوی متقابل دقیق، حتی در موقعیت هایی با پهنای باند شبکه ضعیف است.

 

ویژگی های برتر API رونویسی بلادرنگ Agora

 

برخی از ویژگی های برتر عبارتند از:

رونویسی زنده برای رونویسی صدا و تصویر به شرح‌ها برای افزایش دسترسی به مخاطبان
برچسب زدن بلندگو برای تعیین بلندگوها برای رونویسی دقیق
رونوشت های قابل جستجو برای قرار دادن کلمات و عبارات در بین گویندگان
ضبط رونویسی برای خدمات ضبط مبتنی بر ابر برای ضبط زنده
رونویسی های مبتنی بر کانال برای حداکثر سه میزبان در یک کانال

با استفاده از پلتفرم Agora، کاربران می‌توانند متن را فوراً به شرح بسته برای اشتراک‌گذاری محتوا، پخش مجدد و تعدیل محتوا ترجمه کنند. سپس می توانند از این سرویس در تماس های کنفرانسی، پخش جریانی زنده و سایر رویدادهای پخش استفاده کنند.

توسعه‌دهندگان همچنین می‌توانند راه‌حل را در تماس‌های ویدیویی به پخش‌های زنده چند کانالی برای حداکثر ۱۰۰ نفر تغییر دهند. کاربرانی که مشکلات دسترسی مانند اختلالات شنوایی و زبان دارند نیز می توانند از راه حل دسترسی به محتوا استفاده کنند. این امر با حذف موانع زبان و ارتباطات منجر به پذیرش بیشتر محتوای خلاقانه می شود.

علاوه بر این، چنین راه‌حل‌هایی می‌توانند موارد استفاده زیادی مانند حاشیه‌نویسی در زمان واقعی برای جلسات، سخنرانی‌ها، متر و کنفرانس‌های مطبوعاتی ایجاد کنند. خرده فروشان و تیم های پشتیبانی مشتری همچنین می توانند محتوای همه جانبه خود را در زمان واقعی برای مخاطبان رونویسی کنند.

کاربران می‌توانند بازی‌هایی را با ارتباطات حاشیه‌نویسی در میان مکالمات زنده برای محتوای واقعیت مجازی، افزوده و ترکیبی (VR/AR/MR) بازی کنند. برعکس، دموها، اجراها، نمایشگاه‌ها و سخنرانی‌های فراگیر می‌توانند از پلتفرم Agora برای دستیابی به مخاطبان بزرگ‌تری استفاده کنند.

 

رونویسی در زمان واقعی برای تعامل در زمان واقعی

 

تونی ژائو، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران آگورا، در بیانیه ای گفت:

راه‌اندازی راه‌حل جدید رونویسی بلادرنگ ما به توسعه‌دهندگان و برندها ابزارهای مورد نیاز را می‌دهد تا رونویسی صوتی فوری داشته باشند و تعاملات قابل دسترس و استثنایی را به مشتریان خود ارائه دهند. این فناوری قدرتمند برای ادغام یکپارچه با هر برنامه یا سرویسی طراحی شده است و ما مفتخریم که این راه حل پیشرفته را برای توانمندسازی مشاغل برای تعامل با مشتریان به روش های جدید ارائه می دهیم.

ژائو ادامه داد که صنایعی که به دنبال دستیابی به مخاطبان هستند “از اجرای فناوری رونویسی بلادرنگ ما سود خواهند برد.”

وی ادامه داد که این راه حل به نفع صنایع بهداشتی، رسانه، سرگرمی و آموزش است. او افزود که این بخش‌ها بسیار مهم بودند “که در آن توانایی رونویسی دقیق و سریع و زیرنویس کردن محتوا بسیار مهم است.”

این اعلام در حالی است که Agora همچنان به نوآوری راه حل های همهجانبه خود برای کاربران سازمانی ادامه می دهد. در اواخر فوریه، این شرکت اعلام کرد که یک راه حل سرکوب نویز مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) توسعه داده است. این برنامه به کاربران در برقراری ارتباط شفاف و بدون مانع در طول تماس ها کمک می کند، با پتانسیل توسعه دهندگان برای ادغام راه حل در برنامه های XR.

ابزار سرکوب نویز Agora با پیشرفت‌های یادگیری عمیق و تقویت‌شده با هوش مصنوعی، نویز، اکو، طنین و مشکلات تأخیر کم را حذف می‌کند. توسعه دهندگان می توانند راه حل هایی را در ویندوز و macOS، اندروید و iOS، Flutter React Native، Electron و برنامه های مبتنی بر Unity طراحی کنند.

جعبه ابزار جدید همچنین می‌تواند پخش زنده و تعاملات متاورس را بهبود بخشد و مردم را به طور کامل در نوآوری‌های صوتی فضایی سه بعدی Agora غرق کند.

شرکت های جهانی راه حل های مشابهی را روی سخت افزار سفارشی خود معرفی کرده اند. شرکت AR XRAI Glass فاش کرد که سال گذشته نرم‌افزاری را برای افراد کم‌شنوا توسعه داده است تا ابزارهای زیرنویس را ارائه دهد.

پس از یک برنامه آزمایشی، این شرکت راه حل خود را در فروشگاه Google Play منتشر کرد. نرم افزار دستگاه مکالمات را به زیرنویس در میدان دید عینک (FoV) تبدیل می کند. با استفاده از عینک هوشمند Nreal Air، XRAI همچنین به افراد اجازه می‌دهد سخنرانان را شناسایی کنند، بحث‌ها را رونویسی کنند و به ۹ زبان نویسه‌گردانی کنند.

منبع:www.xrtoday.com