فروشگاه سورس یونیتی

Ad Infinitum می تواند ترسناک ترین بازی سال ۲۰۲۳ باشد

ژوئن 2, 2023

Ad Infinitum می تواند ترسناک ترین بازی سال ۲۰۲۳ باشد.

ad infinitum

 

انواع مختلفی از بازی های ترسناک وجود دارد. برخی از آنها بسیار اکشن گرا هستند، مانند فضای مرده یا پروتکل کالیستو، که در آن شما با انبوهی از هیولاهای جهش یافته مبارزه می کنید. دیگران شما را به عنوان یک قربانی درمانده بازی می کنند، اما بیشتر آدرنالین دارید، مانند Outlast یا Five Nights at Freddy’s. سپس بازی‌های ترسناک روان‌شناختی وجود دارد، با دشمنانی که نمی‌توان آنها را کشت و واقعاً شما را به عنوان بازیکن متحجر می‌کند. Ad Infinitum در دسته سوم قرار می گیرد و یکی از وحشتناک ترین  بازی هایی است که تا به حال بازی کرده ام.

 

شما در نقش یک سرباز آلمانی بازی می‌کنید که تجربه‌اش از جنگ بزرگ کوتاه بود و اصلاً شیرین نبود. در همان سطح اول، من دستورات گروهبان بی‌جسممان را دنبال می‌کردم، زیرا او به واحد من دستور داد تا در خط مقدم به نبرد بپیوندند. هرچند زیاد دوام نیاوردم؛ با وجود داشتن تفنگی که می‌توانستم شلیک کنم، کسی نبود که به سمتش شلیک کنم، قبل از اینکه انفجار باعث شود من به داخل سیم خاردار پرواز کنم.
پیش نمایش گیم پلی Ad Infinitum: نصف پنتاگرام روی میز چوبی با یک لامپ آویزان از سقف، یک توپ در وسط میز و یک آدمک روبروی آن نشسته است.

 

از اینجا، بازی ترکیبی از وحشت های ماوراء طبیعی و احیای آسیب های وارد شده در طول جنگ است. وقتی در یک عمارت بزرگ از خواب بیدار شدم، هر گوشه و کناری را که می‌توانستم پیدا کنم، برای راهنمایی در مورد کارهای بعدی بررسی کردم. موسیقی محیطی و مهیج در تمام مدت من را به هیجان می‌آورد – علیرغم اینکه می‌دانستم هیچ دشمنی در این منطقه وجود ندارد، صحنه را به‌خوبی تنظیم کرد و باعث ناراحتی من شد.

راه‌حل پیشبرد داستان شامل یافتن بخش‌هایی از یک ارکستر بود تا دوباره کار کند، اما دومی که آن را درست کردم، فریادهای خون‌ریزی از جای دیگری در خانه شروع شد. سپس یک صحنه کامل با یک آدمک به اندازه یک انسان که در مقابل یک پنتاگرام نشسته بود، به دنبال دستورالعمل‌هایی که به نظر می‌رسد ضبط شده بود، ایجاد کردم تا زمانی که شروع به واکنش به رویدادهای ماوراء طبیعی کند که در حال وقوع هستند. پس از صحنه کوتاهی که یک هیولا را اذیت می‌کرد، من به دنبال یک چهره کلاهدار رفتم که ردی از خون را در عمارت باقی گذاشت و وارد حمام شد. از داخل حمام دستی دراز شد و مرا گرفت.

 

صحبت در مورد آن تا این حد ممکن است باعث شود که این ساعت ابتدایی Ad Infinitum بی‌رحمانه به نظر برسد، اما در مورد محیط‌هایی که توسعه‌دهنده Hekate ایجاد کرده است، باید گفت. همه چیز بسیار شبیه به فراموشی است، از هیولاهای تغییر شکل یافته که شما را در سطوح بعدی تعقیب می کنند تا پازل هایی که باید در حین کاوش بسیار روشمند حل کنید. حتی عمارت، مکانی که در طول بازی به طور مداوم به آن باز می‌گردید و درهای بیشتری را باز می‌کنید، فضایی از قلعه برننبورگ را در خود داشت.

اگر به راحتی ناآرام می شوید، Ad Infinitum گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود. من به شدت در این دسته قرار می‌گیرم – بازی Amnesia: The Dark Descent یکی از وحشتناک‌ترین کارهایی است که تا به حال انجام داده‌ام. و Ad Infinitum این را بسیار به من یادآوری می کند، تا جایی که من مطلقاً در هنگام راه اندازی کامل آن را بازی نمی کنم، اما این بدان معناست که کار خود را انجام داده است، زیرا من مخاطب هدف نیستم.  و اما برای کسانی  که عاشق این ژانر هستند،  باید گفت که  Ad Infinitum در سپتامبر ۲۰۲۳ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه می‌شود!

منبع:videogamer