فروشگاه سورس یونیتی

یونیتی از XR به عنوان نقطه عطفی در ارتقا مهارت نیروی کار سخن می گوید

می 28, 2023

یونیتی از XR به عنوان نقطه عطفی در ارتقا نیروی مهارت کار سخن می گوید

یونیتی

 

Unity Technologies، پیشرو جهانی در فناوری‌های بازی بی‌درنگ ۳D (RT3D)، همچنین یکی از حامیان اصلی ارتقاء مهارت و آموزش توسعه‌دهندگان واقعیت توسعه‌یافته (XR) در سطح جهان است.

پشتیبانی کنگره از فناوری‌های واقعیت مجازی، افزوده و ترکیبی (VR/AR/MR) اخیراً افزایش یافته است. حمایت واشنگتن از قانون Immerse Technology برای نیروی کار آمریکا برای مقابله با کمبود مهارت های فعلی در سراسر کشور تنظیم شده است.

XR Today با جسیکا لیندل، نایب رئیس Social Impact، Unity، برای بحث در مورد این قانون مصاحبه کرده است. ما همچنین در مورد نقش Unity در انجمن XR (XRA) و چالش های فعلی در ارتقاء مهارت توسعه دهندگان در سطح جهانی صحبت کردیم.

XR Today: چرا قانون نقطه عطفی برای پیشرفت XR در سراسر ایالات متحده است؟

جسیکا لیندل: ما معتقدیم که این قانون نقطه عطفی برای XR است زیرا نشان می دهد که کنگره قدرت تحول فناوری های فراگیر را به رسمیت می شناسد.

نمایندگان بلانت-روچستر و والبرگ از همکاران خود می خواهند که امروز برای آموزش افراد برای مشاغل فردا سرمایه گذاری کنند. ما از کنگره می خواهیم که به آنها بپیوندد. دولت، صنعت و جامعه مدنی همگی نقش‌هایی در توسعه نیروی کار دارند.

به نوبه خود، یونیتی اخیراً برنامه کمک مالی Unity Workforce Grant خود را با مشارکت Jobs for the Future اعلام کرد که فرصت های آموزشی همه جانبه را برای سازندگان آینده تأمین می کند. ما از علاقه برنامه های آموزشی در سراسر جهان استقبال می کنیم.

XR Today: آیا می توانید مخاطبان ما را از وضعیت فعلی بحران ارتقاء مهارت و آموزش در ایالات متحده با خبر کنید؟ قانون چگونه به حل آن کمک خواهد کرد؟

جسیکا لیندل: در مواجهه با اختلالات تکنولوژیکی مداوم و نگرانی‌ها در مورد آینده کار، Unity بر برنامه‌های آموزشی و ارتقای مهارت‌هایی متمرکز است که مسیرهایی را به سمت فرصت‌ها به سرعت و با هزینه کم ایجاد می‌کنند.

مواد آموزشی و گواهینامه های Unity برای یادگیری خودگام در Learn.Unity در دسترس هستند. این گواهینامه ها یک اعتبار کلیدی و سیگنال استخدام واجد شرایط برای توسعه دهندگان فناوری همه جانبه است.

علاوه بر یادگیری خودسرانه، ما با مؤسسات آموزشی و نیروی کار در سطح جهان همکاری می کنیم تا یادگیری عملی را با فناوری های فراگیر ارائه دهیم.

سال گذشته، برای حمایت از برنامه‌های دانشگاه ایالتی آریزونا و دانشگاه کلارکسون در نیویورک، با متا در کمک هزینه نوآوری Higher Ed XR همکاری کردیم. ما همچنین با دفتر توسعه اقتصادی لوئیزیانا برای ایجاد یک برنامه آموزشی چند ساله یونیتی در دانشگاه‌ها، جامعه و کالج‌های فنی همکاری کردیم.

XR Today: برخی از چالش هایی که در حال حاضر نیروهای کار با آن مواجه هستند چیست؟ آیا ظهور متاورس صنعتی به غلبه بر آنها کمک خواهد کرد و Unity چگونه در این امر نقش دارد؟

جسیکا لیندل: ما چالش های شرکت ها را در یافتن توسعه دهندگان XR می شنویم. نقش‌های آزاد ممکن است ماه‌ها طول بکشد، زیرا داوطلبان مهارت‌های لازم را ندارند، چه با تجربه یا از طریق آموزش رسمی آموخته شده باشند. برای آماده شدن برای نیروی کار فردا، مؤسسات آموزشی باید این مهارت های مطلوب را امروز به دانش آموزان خود ارائه دهند.

پتانسیل متاورس صنعتی بستگی به این دارد که آیا توسعه دهندگان کافی برای ساخت آن وجود داشته باشد. ما دیده‌ایم که چگونه یونیتی می‌تواند کارایی عملیاتی را در صنایع از طریق دوقلوهای دیجیتال، از عملیات فرودگاهی در ونکوور، بریتیش کلمبیا تا برنامه‌ریزی شهری در اورلاندو، فلوریدا، بهبود بخشد. یونیتی قصد دارد به سرمایه گذاری در برنامه های آموزشی ادامه دهد که فرصت ها را برای افراد از طریق مشاغل در توسعه ۳ بعدی (RT3D) بلادرنگ ایجاد می کند.

XR Today: عضویت یونیتی با موارد استفاده گسترده XRA و قابلیت همکاری بیشتر XR از چه ظرفیتی برخوردار است؟

جسیکا لیندل: ما مفتخریم که عضو انجمن XR (XRA) هستیم و از کار آنها با کنگره برای توسعه این قانون حمایت می کنیم. ما به مأموریت XRA برای ارتقای توسعه مسئولانه و پیشرفت متفکرانه XR معتقدیم، که با دیدگاه ما همسو است که جهان جای بهتری با سازندگان بیشتر در آن است.

انجمن های صنعتی مانند XRA انجمن های مهمی برای همکاری در قابلیت همکاری و سایر زمینه هایی هستند که صنعت XR همچنان به نوآوری ادامه می دهد. ما همچنین علاقه‌مندان به دریافت بودجه را تشویق می‌کنیم تا برای کمک هزینه نیروی کار Unity ما درخواست دهند.

منبع:xrtoday