فروشگاه سورس یونیتی

کنترلرهای نینتندو بهترین گزینه برای بازی Zelda: Tears Of the Kingdom نیستند

می 21, 2023

کنترلرهای نینتندو شما بهترین راه برای بازی Zelda: Tears Of the Kingdom نیستند

کنترلرهای نینتندو

 

این کنترلرها The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را به تجربه‌ای راحت‌تر و راحت‌تر تبدیل می‌کنند.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یک بازی فوق العاده است چه در تلویزیون خود بازی کنید و چه در حالت دستی. بیشتر مردم احتمالاً با کنترلر Switch Pro یا کنترلرهای Joy-Con بازی می کنند، اما هیچ یک از کنترلرهای شخص اول نینتندو ایده آل ترین راه را برای بازی Tears of the Kingdom ارائه نمی دهند. برای راحتی و راحتی، Tears of the Kingdom را بهتر است با یک کنترلر مجهز به دکمه‌های پشتی قابل جابجایی مجدد بازی کنید.

اگر شما هم مثل من هستید، احتمالاً در حین بازی، دکمه اشتباه را زیاد فشار داده اید! حتی اگر همیشه دکمه سمت راست را فشار دهید، کنترل ها همچنان می توانند آزاردهنده باشند. برای فرار از میان اسلحه ها، پریدن، شنا کردن و حتی برای دویدن، باید اغلب انگشت شست خود را از صفحه جدا کنید. ناگفته نماند که تعداد دفعات فشار دادن دکمه A برای انتخاب منابع و تجهیزات بسیار زیاد پراکنده در Hyrule وجود دارد. با گذشت زمان، کنترل‌های سخت‌گیرانه می‌توانند واقعاً ناراحت کننده شوند، به خصوص اگر برای مدت طولانی بازی می‌کنید – کاری که با Tears of the Kingdom انجام می‌شود.

خوشبختانه تعداد انگشت شماری از کنترلرهای نینتندو سوییچ وجود دارند که می توانند تجربه شما را در بازی Tears of the Kingdom با کاهش تعداد دفعات حرکت دادن انگشتانتان به طور قابل توجهی بهبود بخشند. من شخصاً همه کنترل‌کننده‌های فهرست شده در زیر (و همچنین بسیاری دیگر) را آزمایش کرده‌ام و گزینه‌هایی را برای حالت‌های دستی و داک در نظر گرفته‌ام. علاوه بر کنترل‌کننده‌هایی که برای سوییچ طراحی شده‌اند، خواهید دید که برخی از گزینه‌های خارج از جعبه عالی وجود دارند که علیرغم اینکه از نظر فنی کنترلرهای سوئیچ نیستند، بسیار خوب کار می‌کنند. شایان ذکر است که هنگام استفاده از هیچ یک از این کنترلرها نمی توانید Amiibo را اسکن کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Tears of the Kingdom، به مرکز راهنمای ما برای نکات، ترفندها و راهنماها مراجعه کنید. و اگر می‌خواهید چند محصول جدید Zelda برای جشن گرفتن عشق خود به Tears of the Kingdom داشته باشید، مجموعه‌ای از کالاهای The Legend of Zelda را بررسی کنید.

 

Hori Split Pad Pro / Split Pad Compact

 

خط Split Pad Hori برای سال‌ها محبوب‌ترین جایگزین Joy-Con برای حالت دستی بوده است. این به دلیل خوبی است. Split Pad Pro پشتیبانی ارگونومیک بسیار مورد نیاز را به سوییچ اضافه می کند و دسته های سنتی به آن می دهد که در دست گرفتن سوئیچ بسیار راحت تر می شود. دارای میله‌ها، دکمه‌ها، ماشه‌های بزرگ‌تر و بله، یک جفت دکمه پشتی قابل تعویض است. دکمه‌های پشتی به‌خوبی قرار گرفته‌اند و احساس محکمی دارند.

اگر دست‌های کوچک‌تری دارید یا بخش عمده‌ای از Split Pad Pro را دوست ندارید، Split Pad Compact را در نظر بگیرید. دارای همان ویژگی های برادر بزرگتر خود است، فقط در شکل کوچکتر (با دکمه ها، ماشه ها و میله های کوچکتر). Split Pad Compact به لطف طراحی منحنی اش، ارگونومی عالی دارد.

تنها نقطه ضعف کنترلرهای Split Pad با Tears of the Kingdom این است که دکمه‌های پشتی فقط با دکمه‌هایی که در سمتی آن قرار دارند کار می‌کنند.

سری Split Pad فاقد rumble، پشتیبانی از NFC برای Amiibo، یا کنترل ژیروسکوپ است. Hori نسخه Split Pad Pro با تم Tears of the Kingdom را منتشر می‌کند، اما متأسفانه تا ۳۱ آگوست در دسترس نخواهد بود – اکنون می‌توانید آن را پیش‌سفارش کنید.

 

NexiGo Gripcon

 

NexiGo Gripcon یکی دیگر از کنترلرهای سوئیچ دستی با دسته های ارگونومیک، جوی استیک های سنتی تر و دکمه های بزرگتر است. کنترل‌ها به خوبی Split Pad نیستند. این امر به ویژه در مورد D-pad که نسبتاً سفت و سخت است قابل توجه است. با این حال، Gripcon از Split Pad در دسته بندی قابل توجهی برخوردار است: دکمه های برگشت. Gripcon دارای چهار دکمه پشتی است که با چیدمان کنترل خود آزادی بسیار بیشتری به شما می دهد. و برخلاف Split Pad، می‌توانید هر دکمه بازگشت را بدون در نظر گرفتن طرف، به هر ورودی نگاشت کنید. در نتیجه، می توانید نحوه تعامل خود با Tears of the Kingdom را به شدت تغییر دهید. یک چیدمان خوب، نگاشت هر چهار دکمه صورت به دکمه های پشت است.

مانند سری Split Pad، Gripcon با Nintendo Switch OLED و Switch معمولی سازگار است. Gripcon دارای کنترل‌های حرکت ژیروسکوپی و rumble (نه HD rumble) است، اگرچه فاقد پشتیبانی NFC برای Amiibo است.

برای حالت docked، بهترین جایگزین کنترلر Switch Pro، تساوی بین ۸BitDo Ultimate و ۸BitDo Pro 2 است. ۸BitDo یکی از بهترین تولیدکنندگان کنترلر شخص ثالث برای Switch به لطف کنترلرهای با کارایی بالا و مقرون به صرفه است. هر دوی این کنترلرها دارای یک جفت دکمه با مشخصات پایین و با موقعیت مناسب هستند که در پشت کنترلر تعبیه شده اند که باعث می شود نسبت به اکثر کنترلرهای دارای دکمه های پشتی احساس طبیعی تر داشته باشند.

تفاوت اصلی بین Ultimate و Pro 2 در چیدمان آن است. Ultimate جوی استیک های افست کنترلر Pro Nintendo را حفظ می کند، در حالی که Pro 2 دارای دسته های هم تراز به سبک پلی استیشن است. همچنین استیک های Ultimate از سنسورهای هال افکت استفاده می کنند که از رانش جلوگیری می کند. یک شکاف در قیمت نیز وجود دارد: Ultimate با یک پایه شارژ عرضه می شود و ۷۰ دلار قیمت دارد، در حالی که Pro 2 مستقل است و ۵۰ دلار قیمت دارد.

علاوه بر دکمه های برگشت، این کنترلرهای ۸BitDo دارای ویژگی های قابل تنظیم دیگری هستند که برای Tears of the Kingdom (و سایر بازی های سوییچ) مفید هستند. با نرم افزار ۸BitDo Ultimate (موبایل، رایانه شخصی، مک)، می توانید ماشه را مجدداً کالیبره کنید، قدرت صدا را تنظیم کنید و حتی ماکرو ایجاد کنید. هر دو کنترلر می توانند حداکثر سه پروفایل کنترل کننده منحصر به فرد را ذخیره کنند. با نرم‌افزار Ultimate، می‌توانید طرح‌بندی کنترل پیش‌فرض را در چند ثانیه تغییر دهید و هر دکمه‌ای را که می‌خواهید دوباره نقشه‌برداری کنید.

Ultimate و Pro 2 هر دو دارای کنترل‌های حرکت ژیروسکوپی و rumble هستند، اما باز هم نمی‌توانید Amiibo را اسکن کنید.

 

۸BitDo Ultimate / Pro 2 Controller

 

برای حالت docked، بهترین جایگزین کنترلر Switch Pro، تساوی بین ۸BitDo Ultimate و ۸BitDo Pro 2 است. ۸BitDo یکی از بهترین تولیدکنندگان کنترلر شخص ثالث برای Switch به لطف کنترلرهای با کارایی بالا و مقرون به صرفه است. هر دوی این کنترلرها دارای یک جفت دکمه با مشخصات پایین و با موقعیت مناسب هستند که در پشت کنترلر تعبیه شده اند که باعث می شود نسبت به اکثر کنترلرهای دارای دکمه های پشتی احساس طبیعی تر داشته باشند.

تفاوت اصلی بین Ultimate و Pro 2 در چیدمان آن است. Ultimate جوی استیک های افست کنترلر Pro Nintendo را حفظ می کند، در حالی که Pro 2 دارای دسته های هم تراز به سبک پلی استیشن است. همچنین استیک های Ultimate از سنسورهای هال افکت استفاده می کنند که از رانش چوب جلوگیری می کند. یک شکاف در قیمت نیز وجود دارد: Ultimate با یک پایه شارژ عرضه می شود و ۷۰ دلار قیمت دارد، در حالی که Pro 2 مستقل است و ۵۰ دلار قیمت دارد.

علاوه بر دکمه های برگشت، این کنترلرهای ۸BitDo دارای ویژگی های قابل تنظیم دیگری هستند که برای Tears of the Kingdom (و سایر بازی های سوییچ) مفید هستند. با نرم افزار ۸BitDo Ultimate (موبایل، رایانه شخصی، مک)، می توانید حساسیت چوب و ماشه را مجدداً کالیبره کنید، قدرت صدا را تنظیم کنید و حتی ماکرو ایجاد کنید. هر دو کنترلر می توانند حداکثر سه پروفایل کنترل کننده منحصر به فرد را ذخیره کنند. با نرم‌افزار Ultimate، می‌توانید طرح‌بندی کنترل پیش‌فرض را در چند ثانیه تغییر دهید و هر دکمه‌ای را که می‌خواهید دوباره نقشه‌برداری کنید.

Ultimate و Pro 2 هر دو دارای کنترل‌های حرکت ژیروسکوپی و rumble هستند، اما باز هم نمی‌توانید Amiibo را اسکن کنید.

 

Xbox Elite Series 2 Controller

 

می توانید از کنترلر Xbox Elite Series 2 با نینتندو سوییچ خود استفاده کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک دانگل ارزان است که برای سازگاری با کنترلر جهانی طراحی شده است. من از آداپتور ۲۰ دلاری ۸BitDo استفاده کرده ام و با Tears of the Kingdom بی عیب و نقص کار کرده است. Elite Series 2، بدون تعجب، پریمیوم ترین کنترلر در این لیست است. مسلماً این بهترین کنترل کننده برای هر پلتفرمی است.

چند اخطار در اینجا وجود دارد، و احتمالاً می‌توانید بزرگ‌ترین آن را حدس بزنید: همه دکمه‌های صورت به اشتباه برای سوئیچ برچسب‌گذاری شده‌اند. به این ترتیب، شما باید با عدم انعکاس دکمه های مناسب روی صفحه روی کنترلر خود مشکلی نداشته باشید. کمی طول می کشد تا به آن عادت کنید، اما Elite Series 2 به کنترلر اصلی من برای Tears of the Kingdom تبدیل شده است. من متوجه تاخیر ورودی نشده‌ام، اگرچه ممکن است در بازی‌هایی با سرعت سریع‌تر که با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه اجرا می‌شوند، افزایش جزئی در تأخیر ورودی مشاهده کنید. چهار پارو پشتی به شما تطبیق پذیری نهایی را می دهد و می توانید فوراً در سه پروفایل مختلف حرکت کنید.

ناراحتی کوچک دیگر این است که باید از رایانه شخصی یا ایکس باکس برای نقشه‌برداری مجدد ورودی‌ها استفاده کنید، بنابراین ممکن است قبل از پیدا کردن طرح‌بندی ایده‌آل خود، چند بار به عقب و جلو بروید. علاوه بر این، برخی از قابلیت‌هایی را که با کنترل‌کننده‌های طراحی‌شده برای سوییچ دریافت می‌شود را، از دست می‌دهید. اگرچه دکمه Xbox به عنوان دکمه هوم سوییچ کار می کند، اما در حین استفاده از کنترلر Elite نمی توانید اسکرین شات بگیرید یا کلیپ های ویدیویی بگیرید. شما همچنین قابلیت rumble را از دست می دهید. و البته، مانند سایر کنترلرهای این لیست، نمی توانید Amiibo را اسکن کنید.

اگرچه من Elite Series 2 را در اینجا توصیه می کنم، آداپتور ۸BitDo به شما امکان می دهد عملاً از هر کنترلر سازگار با بلوتوث که دارید استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که Pro Controller Wired Communication را در تنظیمات سوئیچ روشن کنید (شما با اتصال بی سیم بازی خواهید کرد)، آداپتور را به پشتیبانی USB خود متصل کنید، دکمه همگام سازی را فشار دهید و آن را با کنترلر خود جفت کنید.

Elite Series 2 استاندارد با میله‌ها و دسته‌های پشتی قابل تعویض ارائه می‌شود، اما می‌توانید با خرید کنترلر Elite Series 2 Core و مجموعه‌ای از پدل‌های پشتی شخص ثالث مقداری پول پس انداز کنید.

منبع:gamespot