فروشگاه سورس یونیتی

پلی استیشن ۴ سرویس اشتراکی EA Access دریافت می‌کند

ژوئن 29, 2019

پلی استیشن ۴ سرویس اشتراکی EA Access دریافت می‌کند

شرکت نام آشنا EA در مراسم E3 2015 برای اولین بار از سرویس اشتراکی خود با نام EA Access به طور اختصاصی برای کنسول ایکس باکس وان رونمایی کرد. حال طبق اعلام رسمی شرکت الکترونیک آرتز، این سرویس اشتراکی محبوب  قرار است تا در ماه آینده برای کاربران کنسول پلی استیشن ۴ پس از ۴ سال عرضه شود.

سرویس اشتراکی EA Access تا به امروز در انحصار کنسول ایکس باکس وان بوده است و کاربران پلتفرم Origin بر روی کامپیوترهای خانگی سرویس مشابهی را با نام Origin Access دریافت می‌کردند، اما کاربران کنسول پلی استیشن ۴ از این سرویس محروم بودند. حال شرکت EA سیاست‌های خود را در خصوص این موضوع تغییر داده و تصمیم گرفته است تا این سرویس را از انحصار ایکس باکس خارج کرده و در تاریخ ۲۴ جولای برابر با ۲ مرداد برای کاربران کنسول پلی استیشن ۴ عرضه کند.

در سرویس اشتراکی EA Access با پرداخت ماهیانه مبلغ ۵ دلار و سالانه ۳۰ دلار می‌توانید تمام بازی‌های قدیمی شرکت EA را به شکل رایگان بازی کنید. عناوین جدید شرکت EA پس از مدت زمان حدودی ۹ ماه تا یک سال بر روی این سرویس عرضه می‌شوند؛ همچنین کاربرانی که از سرویس اشتراکی EA Access استفاده می‌کنند، می‌توانند بازی‌های جدید EA را حدود یک هفته زودتر از سایر کاربران تجربه کنند و آن بازی را با تخفیف ۱۰ درصدی خریداری کنند؛ این تخفیف ۱۰ درصدی شامل افزونه‌ها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم می‌شود.

هزینه اشتراک سرویس برای پلی استیشن ۴

هزینه ماهیانه و سالانه سرویس اشتراکی EA Access برای کاربران پلی استیشن ۴ مشابه کنسول ایکس باکس است و از نظر امکانات هیچ تفاوتی ندارد. در حال حاضر با خرید سرویس اشتراکی EA Access می‌توانید عناوین Battlefield V ،FIFA 19 Madden NFL 19 ،A Way Out ،Burnout Paradise Remastered و هزاران بازی عرضه شده توسط EA در سال‌های گذشته را با پرداخت مبلغ ۵ دلار به شکل ماهیانه تجربه کنید. برای استفاده از این سرویس نیاز به اشتراک Xbox Live Gold و PlayStation Plus نخواهید داشت.

منبع: www.shahrsakhtafzar.com