فروشگاه سورس یونیتی

پلی استیشن در گیمزکام ۲۰۲۳ شرکت نخواهد کرد

ژوئن 9, 2023

پلی استیشن در گیمزکام ۲۰۲۳ شرکت نخواهد کرد.

پلی استیشن

 

طبق گزارش‌ها، سونی برنامه‌ای برای نمایش در مکان‌های تجاری یا عمومی نمایشگاه ندارد و سونی اینتراکتیو اینترتینمنت ظاهراً قصد دارد از Gamescom 2023 صرفنظر کند.

در سال‌های اخیر، این شرکت ترجیح داده بازی‌های خود را از طریق رویدادهای دیجیتالی خود به نمایش بگذارد، به جای میزبانی کنفرانس‌ها یا حضور فیزیکی قابل توجهی در کنوانسیون‌های صنعتی بزرگ مانند نمایشگاه کلن، که هزینه‌های قابل‌توجهی دارد.

سونی اخیراً در Gamescom در سال ۲۰۱۹ ظاهر شد که آخرین نسخه حضوری این نمایشگاه قبل از همه‌گیری کووید-۱۹ بود.

و طبق گزارش ها، شرکت پلی استیشن به نشریه صنعتی آلمانی GamesMarkt گفته است که قصد ندارد تابستان امسال در Gamescom نمایشگاهی داشته باشد.

گیمزکام Opening Night Live، نمایشگاه آغازین میزبانی و تهیه‌کنندگی جف کیگلی، در ۲۲ آگوست باز می‌گردد و رویداد اصلی از ۲۳ تا ۲۷ آگوست برگزار می‌شود.

به گفته سازمان‌دهندگان Koelnmesse و انجمن صنعت بازی‌های آلمان، تا اواسط ماه مارس، ۱۰ درصد شرکت‌های بیشتری برای رویداد سال ۲۰۲۳ ثبت نام کرده‌اند نسبت به نمایشگاه سال ۲۰۲۲ در همان زمان یک سال قبل.

در ماه آوریل، نینتندو به عنوان اولین ناشر اصلی معرفی شد که در Gamescom 2023 شرکت می کند.

سازنده سوئیچ آخرین بار در سال ۲۰۱۹ در این کنوانسیون شرکت کرد، زمانی که عمدتاً بازی‌هایی را که اواخر همان سال عرضه می‌شوند به نمایش گذاشت. همچنین تعداد زیادی غرفه در نمایشگاه داشت تا مصرف کنندگان بتوانند بازی های آن را امتحان کنند.

منبع:videogameschronicle