فروشگاه سورس یونیتی

مادربرد کامل و اقتصادی برای گیمرها و علاقه‌مندان به پردازنده‌های ZEN: مادربرد BIOSTAR Racing X470GTA

جولای 26, 2019

مادربردکامل و اقتصادی برای گیمرها و علاقه‌مندان به پردازنده‌های ZEN: مادربرد BIOSTAR Racing X470GTA

شرکت AMD اعلام کرده بود که با ورود مادربردهای سری X570، بردهای سری ۴۰۰ را از میدان خارج نکرده و آنها را به عنوان گزینه‌های ارزان‌تر در بازار نگه خواهد داشت. پس هنوز هم می‌توان امیدوار بود که مادربردهای بیشتری با چیپست های X470 و B450 معرفی شوند؛ در همین راستا «بایواستار» یک مادربرد جدید و پرچمدار با چیپست X470 و قیمت مناسب و اقتصادی معرفی کرده است.

مادربرد BIOSTAR Racing X470GTA محصول جدید این شرکت، با قیمتی در حدود ۱۲۰ دلار وارد بازار خواهد شد؛ BIOSTAR Racing X470GTA از پردازنده‌های نسل سوم و چهارمRyzen در سوکت AM4 پشتیبانی خواهد کرد. این مادربرد که در ابعاد ATX طراحی شده است، با یک مدار فاز نسبتاً ساده ۳+۴ تولید شده و می‌تواند APUهای جدید و قدیمی AMD از جمله سری Bristol Ridge را هم پشتیبانی کند.

حافظه رم در مادربرد های جدید

با چهار اسلات DDR4 می‌توانید تا حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه رم را در آن مورد استفاده قرار دهید. Racing X470GTA ظاهری نسبتاً ساده داشته و قیمت گذاری آن، بسیاری از کمبودهای ظاهری و نقاط ضعف را خواهد پوشاند. این مادربرد دارای یک اسلات توسعه PCI-Express 3.0 x16 است و برای ذخیره سازی پر سرعت، یک اسلات SSD M.2 نیز در اختیار خواهید داشت. دیگر اسلات های توسعه این مادربرد شامل دو اسلات نسل دومی PCIe 2.0 x1و یک اسلات PCI-Express x16، متصل به گذرگاه PCIe 2.0 x4 است.

dMmZbKpExFIYQSKT.jpg

احتمالاً BIOSTAR Racing X470GTA تنها مادربرد X470 است که برای اسلات های توسعه قدیمی‌تر از یک تراشه مجزا، تولید شرکت ASMedia استفاده می‌کند. شش رابط ساتا، دو درگاه نسل دوم USB 3.1 با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه که یکی از آنها نوع Type-C است، تراشه ۱ گیگابیتی شبکه LAN مدل Realtek 8118AS DragonLAN و تراشه صوتی میان ردهRealtek ALC892 از جمله دیگر قابلیت‌های این مادربرد خواهند بود. با وجود آنکه Racing X470GTA یک مادربرد متوسط و میانی به حساب می‌آید، اما بایواستار قابلیت‌های جالب توجهی از جمله کلید اورکلاک خودکار، دو تراشه بایوس با امکان کنترل مجزا و دکمه ریست دستی بایوس ها را نیز به Racing X470GTA آورده است.

منبع: www.shahrsakhtafzar.com