فروشگاه سورس یونیتی

فهرست بازسازی های آینده بازی های ویدیویی

می 29, 2023

فهرست بزرگ بازسازی های آینده بازی های ویدیویی
فهرست بازسازی

 

بازسازی‌ها نسبت به ریمسترها هیجان‌انگیزتر هستند، زیرا بهبودها اغلب فراتر از  وضوح یا نرخ فریم هستند. در بهترین حالت، استودیوها تجربیات کلاسیک را به روش‌های جدید و هیجان‌انگیزی دوباره تصور می‌کنند، لبه‌های ناهموار را از بین می‌برند و به نوعی فاکتورهای x ناملموس را حفظ می‌کنند که طرفداران را در وهله اول عاشق این عناوین می‌کرد. دست‌کم، بازسازی‌ها راهی عالی برای اجرای تجربیات قدیمی یا کمتر در دسترس در سخت‌افزار مدرن ارائه می‌دهند.

رونق بازسازی در سال‌های اخیر به حدی رسیده است که پیگیری همه پروژه‌های در حال انجام کار سخت‌تر می‌شود. خوشبختانه، ما تعداد زیادی از بازسازی‌های اعلام‌شده (نه بازسازی‌های) را که می‌توانستیم پیدا کنیم، جمع‌آوری کرده‌ایم و آنها را در یک فهرست منظم، به ترتیب زمانی بر اساس پنجره انتشار، جمع‌آوری کردیم.

 

System Shock

اکران: ۳۰ می

 

اولین بار در سال ۲۰۱۵ فاش شد، بازسازی استودیو Nightdive از System Shock مسیر طولانی و به ظاهر پایان ناپذیری داشته است. این بازی که در ابتدا از طریق Kickstarter تأمین مالی شد، ابتدا برای دسامبر ۲۰۱۷ برنامه ریزی شد، اما از آن زمان تاکنون چندین بار به تعویق افتاده است. با این حال، در طول سال‌ها به آرامی عملی شد، با این حال، زیرا تریلرها بیشتر شده‌اند و Nightdive حتی یک نسخه نمایشی قابل پخش در Steam منتشر کرد (که هنوز هم می‌توانید آن را دانلود کنید). اگر هیچ چیز دیگری نباشد، به نظر می رسد که بازسازی بهتر از System Shock 3 است.

 

Layers of Fear

تاریخ انتشار: ۱۵ ژوئن

 

Bloober Team در حال بازسازی دو بازی Layers of Fear خود است و آنها را با هم در یک تجربه منحصر به فرد ترکیب می کند. این داستان دوباره تخیل شده مورد توجه سلطنتی قرار گرفته است و در Unreal Engine 5 توسعه یافته و دارای تصاویر بصری ۴K، ردیابی پرتو و HDR است. در حالی که ما متوجه شدیم که بازی‌های Layers of Fear به طور جداگانه تجربه‌های متوسطی هستند، امیدواریم ترکیب آن‌ها به شکلی زیباتر منجر به ترس‌های قوی‌تر شود.

 

Alone in the Dark

اکران: ۲۵ اکتبر

 

فیلم کلاسیک بقا-ترسناک سال ۱۹۹۲ گرد و غبار پاک می شود و دوباره تصور می شود. در حال حاضر یک بازی ماجراجویی سوم شخص، بازیکنان در دو کمپین منحصر به فرد در نقش امیلی هارتوود یا کارآگاه ادوارد کارنبی (به ترتیب توسط بازیگران جودی کامر و دیوید هاربر) در بیمارستان جن زده دسرتو کاوش می کنند. در طول مسیر، آنها با تهدیدات ماوراء طبیعی و مجموعه ای از پازل های پیچیده مواجه می شوند و طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که چندین مرجع به نسخه اصلی پیدا کنند.

 

Final Fantasy VII Rebirth

انتشار: زمستان ۲۰۲۳

 

قسمت دوم Final Fantasy VII Remake فراتر از Midgar و به قلمروی ناشناخته حرکت می کند. مطمئناً، ما احتمالاً از مکان‌های تثبیت‌شده‌ای بازدید می‌کنیم و با نسخه‌های جدیدی از دوستان قدیمی روبرو می‌شویم، اما داستان Rebirth می‌تواند مسیرهای جدیدی را بر اساس رویدادهای Remake انجام دهد. تا زمانی که مینی‌بازی اسنوبورد دست نخورده باقی بماند، ما هیجان‌زده‌ایم که ببینیم Square Enix چه تغییراتی را در سر دارد.

 

Front Mission

۲ Remake (2023)، ۳ Remake (TBA)

Forever Entertainment با اعلام برنامه‌ای برای بازسازی نه یک، نه دو، بلکه سه بازی اول سری به خواسته‌های طرفداران Front Mission پاسخ داد. «Front Mission 1st Remake» در نوامبر ۲۰۲۲ روی سوییچ عرضه شد و دارای کنترل‌های مدرن و یک موسیقی متن بازسازی‌شده است. بازسازی دوم و سوم احتمالاً با همین رفتار مواجه خواهند شد و امیدواریم که این بازی ها طعم بد Left Alive را از بین ببرند.

 

Lollipop Chainsaw

انتشار: ۲۰۲۳

اره برقی Lollipop 2012 ممکن است مورد علاقه انتقادی یا تجاری نبوده باشد، اما این امر ناشر Dragami Games را از بازسازی عنوان اکشن دیوانه باز نمی دارد. با این حال، طرفدارانی که امیدوار به آپدیت Resident Evil یا Final Fantasy هستند، باید انتظارات خود را کاهش دهند.

اگرچه یوشیمی یاسودا، رئیس بازی‌های Dragami (که بازی اصلی را تولید کرد) گفت که این بازی «تا حد امکان به یک ریمستر نزدیک‌تر است». او توضیح می دهد که هدف این است که اره برقی آب نبات چوبی را برای مخاطبان جدید قابل بازی کند نه اینکه دوباره آن را اختراع کند. عنوان دارای گرافیک بازنگری شده است اما فاقد بسیاری از آهنگ های مجاز اصلی است. سازندگان Suda51 و کارگردان نگهبانان کهکشان، جیمز گان نیز در این کار مشارکت نخواهند داشت. با وجود این اخطارها، شاید دومین دور زامبی شده ژولیت بتواند از اولی او موفق تر باشد.

 

Risk of Rain Returns

انتشار: ۲۰۲۳

Risk of Rain در سال ۲۰۲۳ ۱۰ ساله می شود و توسعه دهنده Hopoo Games با بازسازی و بهبود پلتفرمر اکشن محبوب جشن می گیرد. این بازی جدید با نام Risk of Rain Returns، دارای یک کار نقاشی HD، بازماندگان جدید، یک بازی چند نفره اصلاح‌شده، آهنگ‌های موسیقی تازه و بهبود طراحی Risk of Rain 2 است.

 

منبع:gameinformer