فروشگاه سورس یونیتی

سونی یک دستگاه پخش قابل حمل برای PS5 را معرفی کرد که به بازیکنان اجازه بازی از طریق وای فای می دهد

می 25, 2023

سونی یک دستگاه پخش قابل حمل برای PS5 را معرفی کرد که به بازیکنان اجازه می دهد بازی ها را از طریق وای فای انجام دهند

سونی

 

سونی رویداد پخش زنده PlayStation Showcase خود را در روز چهارشنبه با یک قطعه ۱۲ دقیقه ای از بازی Insomniac Games Spider-Man 2، بازی اصلی پلی استیشن ۵ برای سال ۲۰۲۳، به پایان رساند. این بازی قهرمانان دو بازی قبلی، مایلز مورالس و لباس سیمبیوت را نشان داد.

این بازی در پاییز امسال منتشر می‌شود و بازی Assassin’s Creed Mirage از یوبی‌سافت در ۱۲ اکتبر، جدیدترین بازی از سری طولانی‌مدت بازی‌های اکشن تاریخی، به آن ملحق می‌شود. Alan Wake 2 از اپیک گیمز، دنباله‌ای بر بازی ترسناک الهام‌گرفته از استیون کینگ در سال ۲۰۱۰، برای ۱۷ اکتبر نیز تایید شد.

 

بازی‌های جدیدی از تمام استودیوهایی که سونی در چند سال گذشته خریداری کرده بود به نمایش درآمدند: راه‌اندازی مجدد بازی تیراندازی علمی تخیلی Marathon از Bungie. یک بازی دزدی چند نفره به نام Fairgames from Haven که در آن بازیکنان با هم متحد می شوند تا میلیاردرها را از بین ببرند. و کنکورد، یک تیرانداز رقابتی از استودیو فایروالک. شایعه‌های طولانی بازسازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater در سال ۲۰۰۴ نیز تایید شد.

 

سونی همچنین یک دستگاه همراه استریم دستی را برای پلی استیشن ۵ معرفی کرد. در حال حاضر Project Q نامگذاری شده است و به عنوان یک طراحی در حال پیشرفت نشان داده شده است که شبیه یک کنترلر PS5 است که توسط یک صفحه نمایش هشت اینچی به دو نیم شده است. این به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا بازی‌های PS5 خود را از طریق وای‌فای پخش کنند و آن‌ها را روی صفحه نمایش کوچک‌تر خود بازی کنند – همانطور که کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا سونی برای پلی‌استیشن ۴ انجام داد – و «همه دکمه‌ها و ویژگی‌های کنترلر بی‌سیم DualSense، از جمله محرک‌های تطبیقی و لمسی را دارد.

 

هرکسی که بازی پرفروش Journey را در پلی‌استیشن ۳ به یاد می‌آورد، مجذوب شمشیر دریا می‌شود، از توسعه‌دهندگان Abzu، Giant Squid، یک بازی اکتشافی زیبا که در آن در مناظر مواج گشت و گذار می‌کنید. دیگر نکات برجسته مستقل Neva بود، بازی درباره یک دختر و یک گرگ از سازندگان Gris، و Revenant Hill، که در آن شما گربه ای را آموزش می دهید تا با یک جادوگر آشنا شوید، توسط برخی از سازندگان Night in the Woods.

 

سونی از زمان عرضه در نوامبر ۲۰۲۰ تاکنون ۳۸ میلیون دستگاه پلی استیشن ۵ را در سراسر جهان فروخته است، علیرغم کمبود گسترده سخت افزار در سال اول عمرش. این شرکت ر اعلام کرد که امیدوار است تا پایان سال ۲۰۲۳ رکورد فروش کنسول قبلی خود یعنی پلی استیشن ۴ را بشکند.

منبع:theguardian