فروشگاه سورس یونیتی

دانشگاه سنت امبروز ابزارهای یادگیری همه جانبه AR را به کار می گیرد

می 13, 2023

Victory XR، Qualcomm، T-Mobile و Lenovo ابزارهای یادگیری همه جانبه را در دانشگاه سنت امبروز به کار می برند.

دانشگاه سنت امبروز

 

اجلاس نوآوری دانشگاه سنت امبروز ابزارهای یادگیری همهجانبه AR را به نمایش می گذارد

این پنجشنبه، Victory XR، T-Mobile، Qualcomm، و Lenovo با اجلاس نوآوری دانشگاه سنت امبروز همکاری کردند تا ابزارهای یادگیری همه جانبه AR را برای دانشجویان کارشناسی به نمایش بگذارند.

این مشارکت، عینک هوشمند Lenovo ThinkReality A3 را به دانشگاه سنت امبروز ارائه کرد تا در تجربیات یادگیری واقعیت افزوده شرکت کند.

علاوه بر این، T-Mobile از این پروژه با کمک مالی “سخاوتمندانه” حمایت کرد. در همین حال، کوالکام از طریق برنامه نوآوری فضایی خود، که برنامه های XR ساخته شده بر روی پلتفرم Snapdragon Spaces XR خود را ترویج می کند، سرمایه کمک مالی R&D را ارائه کرد.

 

چه چیزی برای دانشجویان مقطع کارشناسی پیشنهاد می شود؟

 

راه‌حل نرم‌افزار Victory XR Trail به دانشجویان مقطع کارشناسی امکان دسترسی به تصاویر AR را می‌دهد که تجربه یادگیری پزشکی را در دنیای واقعی پوشش می‌دهد. با استفاده از ردیابی دستی داخلی Lenovo ThinkReality، اپراتورها می توانند با اشیاء و سناریوهای اطراف خود تعامل داشته باشند.

در طول آزمایش، شرکای پروژه سه ابزار یادگیری AR را معرفی کردند. ابتدا، دانشگاه سنت امبروز به آزمایشگاه جسد انسان، یک ابزار آموزشی AR برای نمایش مدل‌های آناتومی بسیار دقیق دسترسی پیدا کرد. علاوه بر این، این پلتفرم همچنین زبان آموزان مختلف از راه دور را به یکدیگر متصل می کند. کاربران می‌توانند سایر دانش‌آموزان متصل را در اطراف یک جسد ببینند و تجربه یادگیری مشترکی را ارائه دهند.

ثانیاً، نرم افزار آزمایشی حاوی یک دوقلوی دیجیتالی از استخوان انسان بود که به دلیل سرطان آسیب دیده بود. دانش آموزان می توانند مدل دقیق را به صورت سه بعدی مشاهده کنند و شی مجازی را دستکاری کنند تا آن را از زوایای مختلف ببینند.

در نهایت، راه‌حل یادگیری فراگیر Victory XR به دانش‌آموزان St. Ambrose دسترسی به محیطی غوطه‌ور از معبد Luxor و خیابان ابوالهول‌ها را داد.

امی نواک، رئیس دانشگاه سنت آمبروز در پستی در لینکدین افزود:

[ما] برای آزمایش استقرار یک آزمایشگاه جسد انسانی، استخوان انسانی آسیب‌دیده به دلیل سرطان، و خیابان ابوالهول‌ها در حالی که در سنت آمبروز نسل بعدی یادگیری را بررسی می‌کنیم، هیجان‌زده هستیم! ما یکی از معدود مدارس در کشور هستیم که به نحوه به کارگیری این فناوری ها برای یادگیری در مقطع کارشناسی نگاه می کنیم.

 

اطلاعات بیشتر در مورد Victory XR

 

Victory XR سخت کار می کند تا ابزارهای یادگیری همه جانبه را به مؤسسات آموزشی مختلف در سطح بین المللی در سطوح مختلف آموزش معرفی کند. به عنوان مثال، این شرکت قرارداد مهمی با متا برای استقرار ده پردیس دانشگاهی دیجیتالی در سراسر ایالات متحده منعقد کرد.

این شرکت هدف خود را در سال ۲۰۲۲ تکمیل کرد و به پلتفرم «یادگیری فراگیر» متا که در آن زمان شروع به کار کرد کمک کرد، که برای اطمینان از مناسب بودن پردیس های واقعیت مجازی برای یادگیری از راه دور کار می کرد. در همان زمان، متا همچنین در حال آماده سازی اولین Meta Quest Pro خود بود که شرکت مستقر در منلو پارک برای آینده آموزش و کار طراحی کرده بود.

علاوه بر این، Victory XR در حال کار بر روی گسترش دسترسی خود به موسسات در XR و فضای آموزشی است. این شرکت در تلاش است تا K-12 و آموزش عالی را با فرصت‌های یادگیری از راه دور و ابزارهای واقعیت افزوده به Metaverse منتقل کند.

این شرکت به طور کلی راه حل های خود را برای دانشجویان در ایالات متحده به کار می گیرد. با این حال، این شرکت با موسسات آموزشی منتخب جهانی مانند کارولینا بیولوژیکی و دانشگاه آکسفورد همکاری می کند.

Victory XR همچنین در موارد استفاده آموزشی گسترده، جدا از آموزش کار می کند. این شرکت با گروه هایی مانند ChalkBites کار می کند تا محیط های آموزشی درجه یک سازمانی برای استراتژی های تعمیر و ممیزی ایجاد کند.

منبع:www.xrtoday.com