فروشگاه سورس یونیتی

بازی Crash Team Racing: Nitro Fueled و رویدادی جدید

جولای 31, 2019

بازی Crash Team Racing: Nitro Fueled و رویدادی جدید

 

Crash™ Team Racing Nitro-Fueled

 

مدتی است که بازی جذاب و خاطره انگیز Crash Team Racing: Nitro Fueled برروی کنسول‌های بازی در دسترس قرار گرفته و افراد زیادی را برای باری دیگر به دوران گذشته و قدیم برده است. حال به تازگی استودیوی بینوکس (Beenox) طی پیامی در صفحه‌ی توییتر رسمی خود، از رویداد جدید بازی Crash Team Racing: Nitro Fueled که به‌زودی آغاز می‌شود خبر داده است.

شرکت اکتیویژن (Activision) بعد از انتشار نسخه‌ی بازسازی شده‌ی CTR پلی‌استیشن ۱، برای باری دیگر هیجان و شوقی را در میان بازی‌بازان و کاربران ایجاد کرد. اگر نسخه‌ی پلی‌استیشن ۱ بازی Crash Team Racing را تجربه کرده‌ باشید، قطعا فضا و محیط‌های خاطره‌انگیز این بازی مسابقه‌ای را به یاد دارید که با شخصیت‌های کارتونی و مختلف خود، بسیاری از بازی‌بازان و کاربران را ساعت‌ها مشغول خود می‌کرد.

در همین راستا، استودیوی سازنده برای جذاب‌تر کردن این عنوان خود، رویداد جدیدی تحت عنوان Back N. Time Grand Prix را در نظر گرفته است که پوسته‌ها، پوشش‌ها و زمین‌های مسابقه‌ای بیشتری را در اختیار بازی‌بازان و کاربران قرار می‌دهد.

آغاز رویداد بازی

طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، این رویداد در آخر هفته جاری یعنی روز جمعه مورخ ۱۱ مرداد ماه سال ۱۳۹۸ (۲ آگوست ۲۰۱۹ میلادی) آغاز شده و آیتم‌ها و محتویات تازه‌ای را با خود به همراه می‌آورد. آیتم‌هایی همچون یک زمین مسابقه که تحت عنوان Playground شناخته می‌شود، اتومبیل‌های جدید و پوشش‌های مختلف و متنوع همگی از محتویات رویداد Back N. Time Grand Prix هستند.

لازم به ذکر است که پیست مسابقه‌ای Twilight Tour نیز از طریق رویداد پیشین به بازی اضافه شد و همچنان در دسترس بازی‌بازان و کاربران است.

بازی Crash Team Racing: Nitro Fueled هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. این نسخه‌ی بازسازی شده‌، نقشه‌ها و پیست‌های قدیمی را با کیفیتی بیشتر در اختیار هواداران قرار داده است.

هم‌اکنون افراد زیادی در سراسر دنیا، مشغول تجربه و مسابقه با دیگر حریفان خود هستند و ساعت‌ها از تجربه‌ی Crash Team Racing: Nitro Fueled لذت می‌برند. طبق اخبار منتشر شده، تا الان بیش از ۱ میلیون کاربر فعال در حال تجربه‌ی این بازی هستند.

منبع:gamefa.com