فروشگاه سورس یونیتی

بلیزارد این هفته فصل اول Diablo 4 را معرفی خواهد کرد

جولای 4, 2023

بلیزارد این هفته فصل اول Diablo 4 را معرفی خواهد کرد.

بلیزارد

 

بلیزارد این هفته فصل اول Diablo 4 را به پایان خواهد رساند.

این استودیو اولین فصل از محتوای بازی را طی یک استریم زنده توسعه‌دهنده در تاریخ ۶ ژوئیه در ساعت ۱۱ صبح PT / 2 بعد از ظهر به وقت شرقی / ۷ بعد از ظهر به وقت گرینویچ اعلام خواهد کرد.

کارگردان بازی جوزف پیپیورا و تهیه کننده اصلی بازی تیموتی اسمای نیز تعدادی از به روز رسانی های برنامه ریزی شده کیفیت زندگی را شرح خواهند داد.

پخش زنده با شیرجه در کلاس جدیدی که در اواسط ژوئیه به Diablo Immortal می آید آغاز می شود و با یک جلسه پرسش و پاسخ زنده که در آن توسعه دهندگان سوالاتی را از بازیکنان مطرح می کنند، پایان می یابد.

فصل‌های Diablo 4 – که ویژگی‌های جدید، خط‌های جستجو، آیتم‌ها و تغییرات تعادل را اضافه می‌کنند – بازیکن را ملزم می‌کند که ابتدا کمپین اصلی را تکمیل کند. برای توضیح این موضوع، بلیزارد قبلاً گفته بود که فصل ۱ در «اواسط تا اواخر جولای» عرضه خواهد شد.

 

بازیکنان می‌توانند به صفحه Season Journey دسترسی داشته باشند، که جزئیات محتوای جدید موجود را به آنها می‌دهد و توضیح می‌دهد که برای کسب پاداش‌های هر فصل، کدام اهداف باید تکمیل شوند.

هر فصل شامل یک Battle Pass جدید می‌شود که شامل ۲۷ لایه رایگان و ۶۳ سطح برتر است.  طبق گفته بلیزارد، سطوح پریمیوم “هیچ قدرتی در بازی ارائه نمی دهند”، اما در عوض لوازم  منحصر به فرد آن فصل و همچنین پلاتینیوم را ارائه می دهند.

 

پلاتینیوم ارز ممتاز بازی است و می توان آن را با پول واقعی خرید. می توان آن را در فروشگاه درون بازی برای وسایل  جدید خرج کرد یا برای خرید پاس های نبرد آینده قرار داد.

یک Battle Pass ممتاز ۱۰۰۰ پلاتین قیمت دارد (که بلیزارد می گوید معادل ۹٫۹۹ دلار است). یک Battle Pass تسریع شده را نیز می توان با ۲۸۰۰ پلاتین (۲۴٫۹۹ دلار) خریداری کرد که شامل ۲۰ مرتبه پرش و  لوازم خاص است.

منبع:videogameschronicle