فروشگاه سورس یونیتی

کلاه مورد علاقه طرفداران دنیای موسیقی

جولای 14, 2019

کلاه مورد علاقه طرفداران دنیای موسیقی

کلاه هایی ابداع شده که به کاربر اجازه می دهد بدون استفاده از هدفون به موسیقی گوش کند و تماس صوتی بگیرد.

این کلاه‌ها که ZEROi نام گرفته با اسفتاده از فناوری نوینی به نام bone conduction قابلیت گوش دادن به موسیقی را برای کاربر فراهم می‌کند و کاربر می‌تواند بدون استفاده از هدفون به موسیقی گوش کند و تماس صوتی بگیرد.

به طور ساده این فناوری کمک می‌کند صوت با استفاده از استخوان‌های جمجمه به طور مستقیم به سمت گوش داخلی حرکت کند.

داخل کلاه میکروفون‌هایی تعبیه شده و فرد می‌تواند با کمک آنها تماس صوتی بگیرد. همچنین کاربر با یکبار شارژ می‌تواند ۵ ساعت از آن استفاده کند.

گجت‌های پوشیدنی چیست؟ به نظر می‌رسد زندگی ما امروزه کاملا به دستگاه‌های هوشمند وابسته است. توستر هوشمند. قلاده سگ هوشمند. خانه‌های هوشمند و…

در عصر “تکنولوژی”، هیچ چیزی هوشمندتر یا نوآورانه تر از دستگاه‌های تولید شده توسط صنعت پوشیدنی‌های هوشمند نیست. این دستگاه‌ها به جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌های شخصی کمک می‌کنند. آن‎ها ما را در مورد همه چیز از سلامتی گرفته تا تمریناتمان آگاه می‌کند.

گجت‌های پوشیدنی چیست؟ گجت‌های پوشیدنی ابزارهای الکترونیکی هستند که در تماس مستقیم فیزیکی با فرد قرار دارند. به این ترتیب داده‌های مهم پزشکی، بیولوژیکی و ورزشی را با دقت به یک پایگاه داده منتقل کنند. ابزارهای پوشیدنی صنعت اینترنت اشیا را به غول تقریباً تریلیون دلاری امروز تبدیل کرده است. Apple Watch و Fitbit نمونه‌های کلاسیک فناوری پوشیدنی هستند.

اما اینها تنها دستگاه‌هایی نیستند که امروزه در حال توسعه هستند. علاوه بر ساعت‌های هوشمند، فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، ژاکت‌های هوشمند و گجت‌های متنوع دیگر ما را به سمت یک سبک زندگی بهتر هدایت می‌کنند. وظیفه اصلی هر دستگاه جمع‌آوری میلیون‌ها نقطه داده است که از چند مرحله تا ضربان قلب شما متغیر است. انتظار می‌رود صنعت پوشیدنی‌ها تا سال ۲۰۲۵ به ۷۷ میلیارد دلار برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

mehreganit.com