فروشگاه سورس یونیتی

بازی Alone In The Dark بازیگران هالیوود را به خدمت می گیرد

می 28, 2023

بازی Alone In The Dark بازیگران هالیوود را به خدمت می گیرد.

بازی Alone In The Dark

 

بازسازی بازی ماجراجویی ترسناک ۱۹۹۲ به عناصر مدرن تر متمایل شده است و چند چهره معروف هالیوود را به همراه می آورد.

در میان رنسانس ترسناکی که در چندین سال گذشته تجربه کرده‌ایم، با بازی‌هایی مانند Resident Evil، Dead Space، Silent Hill، و بازی‌های دیگری که در حال بازسازی، ریمستر یا راه‌اندازی مجدد هستند، یکی از قدیمی‌ترین سریال‌های این ژانر به زودی ساخته می‌شود. Alone in the Dark از سایه ها بیرون می آید! بازسازی بازی اصلی از سال ۱۹۹۲، برای مخاطبان امروزی دوباره متولد می شود، با مکانیک های رزمی که هرگز در بازی اصلی ماجراجویی یافت نشد و حتی چند چهره معروف!

 

این بازسازی توسط میکائیل هدبرگ، نویسنده دو اثر کلاسیک در این ژانر، Amnesia: The Dark Descent و SOMA نوشته شده است و به تیم نسبتا ناشناخته Pieces Interactive هوای اعتبار می بخشد. در مرکز داستان بازی دو شخصیت به نام های امیلی هارتوود و کارآگاه ادوارد کارنبی قرار دارند که به ترتیب توسط جودی کامر از فری گای و دیوید هاربر از Stranger Things بازی می کنند. مدل‌های واقعی این شخصیت‌ها، که نه تنها توسط همتایان هالیوودی‌شان صداگذاری می‌شوند، بلکه دقیقاً شبیه آن‌ها نیز مدل‌سازی شده‌اند.

 

تیم بازی در یک جلسه پرسش و پاسخ که پس از ارائه دستی انجام شد، در هسته خود، تنها در تاریکی یک داستان خانه خالی از سکنه است. بازیکنان داستان ترسناک گوتیک جنوبی را با حرکت در عمارت خالی از سکنه آن، حل پازل و نبرد با موجوداتی که در آنجا زندگی می کنند، کشف خواهند کرد. در لحظاتی که دیدم، کاملاً شبیه یک Resident Evil مدرن یا یک سریال ترسناک سه بعدی دیگر به نظر می رسید.

 

این احتمالاً چیز خوبی است، زیرا فرنچایز را بر اساس یک پایه آشنا احیا می کند. حتی اگر در ۳۰ سال گذشته هر بازی Alone in the Dark را بازی کرده باشید، از سال ۲۰۱۵ بازی جدیدی بازی نکرده‌اید، و با بررسی مجموع نمرات نقد، از سال ۲۰۰۱ بازی خوبی انجام نداده‌اید. بنابراین بازیکنان زیادی وجود دارند، حتی طرفداران ترسناک که قبلاً هیچ بازی در این مجموعه بازی نکرده بودند. اعتراف می کنم، علیرغم اینکه یک طرفدار بزرگ ترسناک هستم، من یکی از این بازیکنان هستم. با ساختن بازی به گونه ای که بیشتر شبیه سایرین در این ژانر باشد، احساس می کنم آنقدرها هم سخت نیست که مرا هیجان زده کند. من اصول اولیه را درک می کنم، و از آنجا امیدوارم داستان بتواند آن را به جلو سوق دهد.

 

پس چه چیزی Alone in the Dark را از یک میدان شلوغ بازی که شبیه آن به نظر می رسد و بازی می کند متمایز می کند؟ چهره های معروف لمس خوبی هستند، اما نماینده ناشر THQ Nordic به من گفت که در واقع لحن بازی است که آن را از سایر بازی های ترسناک بقا فاصله می دهد. این نماینده گفت: “در حالی که در هسته خود، یک داستان ترسناک است، فضایی برای طنز و برخی … عجیب و غریب (به نحوی خوب) نیز وجود دارد.” “و در حالی که بسیاری از بازی های دیگر بیشتر به بخش “ترور” از وحشت بقا می پردازند، ما خود را بیشتر در سنت وحشت روانی می بینیم. همه کسانی که برای تجربه داستان اینجا هستند را متقاعد کنید.”

 

بازی اصلی دارای مبارزات بود، بازیکنان می‌توانستند با مشت‌های خود با هیولاها بجنگند و حتی اسلحه‌ها را بیابند و از آن استفاده کنند، اما به عنوان یکی از اولین بازی‌های با شخصیت‌های چند ضلعی، فناوری بازی‌های ویدیویی هنوز در مراحل اولیه بود. مبارزات زیادی وجود نداشت، و اگر قرار بود به طور صادقانه به بازسازی مدرن ترجمه شود، آنچه وجود داشت، به‌طور باورنکردنی اساسی تلقی می‌شد. بنابراین، قهرمان‌های دوگانه در نسخه ۲۰۲۳ می‌توانند با استفاده از مجموعه‌ای از سلاح‌ها و مقابله مستقیم با دشمنان بیش از گذشته، از خود به روش‌هایی که برای کهنه‌بازان ژانر آشنا باشد، دفاع کنند.

 

برای بازیکنانی که خودشان به دنبال شیرجه زدن به دنیای Alone in the Dark هستند، می توانند از همین امروز این کار را انجام دهند. Grace in the Dark Prologue، یک فصل پیش درآمد رایگان برای بازی اصلی، امروز برای PC، Xbox Series X|S و PS5 عرضه می‌شود. گریس ساندرز، دختری جوان از این مجموعه، بازیگر نقش اصلی آن است، اگرچه تیم تاکید کرد که این دمو شامل عناصر جنگی نخواهد شد، زیرا نمی‌خواست گریس را در موقعیت‌های مرگ یا زندگی قرار دهد.

 

در عوض، پیش درآمد باید به بازیکنان این فرصت را بدهد که حسی نسبت به بازسازی، کنترل‌های آن، اتمسفر آن و البته عمارت خالی از سکنه آن داشته باشند. THQ Nordic گفت که در حال بررسی امکان گنجاندن این پیش درآمد در نسخه های فیزیکی بازی هنگام عرضه در پاییز امسال نیز است. فیلم Alone in the Dark در ۲۵ اکتبر می رسد، درست به موقع برای طرفداران ترسناک که به دنبال یک مکان هالووین هستند.

منبع:gamespot