فروشگاه سورس یونیتی

بازی واقعیت مجازی Iron Man اواخر امسال برای پلی‌استیشن وی‌آر عرضه می‌شود

مارس 25, 2018

بازی واقعیت مجازی Iron Man اواخر امسال برای پلی‌استیشن وی‌آر عرضه می‌شود

شرکت‌های سونی و مارول اعلام کردند بازی جدید و واقعیت مجازی Iron Man اواخر امسال برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن وی‌آر (PlayStation VR) منتشر خواهد شد.

سونی رویداد State of Play امروز خود را با انتشار تریلری از بازی جدید Iron Man آغاز کرد. این بازی که به صورت واقعیت مجازی طراحی شده، در حال حاصر توسط استودیو Camouflaj در دست ساخت قرار دارد و قرار است اواخر امسال برای پلی استیشن وی‌آر و پلی‌ استیشن ۴ عرضه شود.

و اما معرفی این‌بازی با انتشار یک تریلر صورت گرفت. در این تریلر می‌بینیم که تونی استارک، در جت اختصاصی خود مشغول صحبت با Friday، هوش مصنوعی خود است. بعد از اینکه حفره‌ای بر اثر انفجار در پهلوی سفینه ایجاد شد، تونی استارک لباس آهنین خود را بر تن می‌کند و بعد از آن، شاهد صحنه‌های کوتاهی از درگیری او با دشمنانش هستیم.

لازم به ذکر است که این بازی در تاریخی نامشخص در اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن وی‌آر عرضه خواهد شد.

ماجرای بازی Iron Man از جایی آغاز می شود که تونی استارک، میلیاردر نابغه و اسلحه ساز، زخمی شده و به دام تروریست ها می افتد و ناگهان وجدانش بیدار می شود. او با ساخت اولین مدل زره آهنی (Mark 1)، می خواهد از قرارگاه آدم بدها بگریزد. داستان در ظاهر همان داستان فیلم است اما در واقع تنها اندکی از کلیات فیلم نمایش داده شده و قصه اصلی کاملا به هم ریخته و تبدیل معجونی بی مزه شده است. مشکل فقط خود قصه نیست، بلکه نحوه روایت بازی هم کابوسی است هولناک!

بازی Iron Man در پیروی از الگو و استادش یعنی Spider-Man 3، داستان خود را از طریق صحنه های سینمایی بازسازی شده با کامپیوتر و تغییر یافته نسبت به فیلم روایت می کند. هر چند مدل های شخصیت ها در این جا کمتر شبیه زامبی بازی Spider-Man 3 را دارند، اما چهره های سرد و بد شکل، کارگردانی بد و روایت ناموزونی به همان اندازه مصنوعی و آزار دهنده است.

منبع: www.dbazi.com
downloadha.com