فروشگاه سورس یونیتی

امکان ساخت نسخه واقعیت مجازی بازی Assassin’s Creed و Splinter Cell برای هدست واقعیت مجازی Oculus

جولای 17, 2019

بازی Assassin’s Creed و Splinter Cell برای هدست واقعیت مجازی Oculus آپدیت می‌شود

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت زیر مجموعه فیس‌بوک یعنی Oculus به تازگی قرارداد تجاری را با شرکت بازی سازی یوبیسافت برای ساخت نسخه واقعیت مجازی بازی‌های Assassin’s Creed و Splinter Cell امضا کرده است. این بازی‌ها قرار است به شکل انحصاری برای هدست‌های واقعیت مجازی Oculus عرضه شوند.

به گفته منابع آگاه و نزدیک به تیم Oculus، این شرکت قصد دارد تا با خرید حق مالکیت استودیوهای بازی سازی و همکاری با شرکت‌های بزرگ عناوین واقعیت مجازی انحصاری را برای هدست‌های واقعیت مجازی خود تولید کند. یکی از این منابع مدعی شده است که در حال حاضر تیم Oculus با شرکت بازی سازی بزرگ یوبیسافت به منظور ساخت نسخه واقعیت مجازی بازی‌های Assassin’s Creed و Splinter Cell قرارداد امضا کرده است.

نسخه های سازگار با بازی

این منبع خبری مشخص نکرده است که این دو بازی دقیقا برای کدام نسخه از هدست‌های واقعیت مجازی Oculus عرضه می‌شود، اما به احتمال زیاد این دو بازی برای هدست‌های Oculus Rift S و Oculus Quest عرضه خواهد شد. به گفته سخنگوی بخش واقعیت مجازی شرکت فیس‌بوک، بازی‌های جدید هدست‌های Oculus Rift S و Oculus Quest بسیار جذاب خواهند بود، اما در حال حاضر آن‌ها نمی‌توانند هیچ اطلاعاتی را در خصوص اسم بازی‌ها و شرکت‌های بازی سازی که در حال همکاری با آن‌ها هستند با رسانه‌ها در میان بگذارند.

به گفته این شخص، تیم Oculus در تلاش است تا تعداد بازی‌های انحصاری و جذاب خود را برای جلب رضایت کاربران افزایش دهد. به نظر می‌رسد که شرکت Oculus قصد دارد تا به شکل جدی با افزایش عناوین انحصاری ویژه، بازار گیمینگ هدست‌های واقعیت مجازی را در دست بگیرد و شرایط رقابت را برای رقبای خود مانند HTC سخت تر کند.

در سال‌های اخیر بازی‌های عرضه شده برای هدست‌ های واقعیت مجازی Oculus جذابیت چندانی نداشتند و تعداد بازی‌های انحصاری آن بسیار محدود بوده است، اما به نظر می‌رسد که Oculus به دنبال تغییر این رویه است. در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص نسخه واقعیت مجازی بازی‌های Assassin’s Creed و Splinter Cell در دسترس نیست و انتظار می‌رود که در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری در خصوص گیم‌پلی این دو بازی منتشر شود.

منبع: www.shahresakhtafzar.com