فروشگاه سورس یونیتی

ROG Phone II امپراطور جدید دنیای گیمینگ موبایل

جولای 23, 2019

ROG Phone II با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و SD855 پلاس به عنوان امپراطور جدید دنیای گیمینگ موبایل معرفی شد

بعد از انبوه اطلاعات لو رفته، عکس‌ها و مشخصات از نسل دوم گوشی هوشمند گیمینگ ایسوس،ROG Phone II، ساعتی پیش بالاخره این گوشی معرفی شد. از مهمترین نکات این گوشی می‌توانیم به نمایشگر ۱۲۰ هرتز OLED و چیپست نسل جدید اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس اشاره کنیم. اما این همه ویژگی‌های این گوشی نیست و در ادامه می‌توانیم بیشتر در مورد آن صحبت کنیم.

ایسوس در دنیای دسکتاپ همیشه در رتبه‌های بالای ساخت تجهیزات ویژه بازی دارد و وقتی سال گذشته دیدیم که این شرکت به صورت رسمی در حوزه موبایل گیمینگ هم وارد شد می‌توانستیم حدس بزنیم که یک محصول فوق‌العاده راهی بازار خواهد شد و گویا آن محصول ROG Phone II است.

در ادامه روند بسیار خوبی که ROG Phone نسل اول داشت این شرکت امروز نسل دوم آن را نیز معرفی کرده است کعه می‌واند در بسیاری موارد سرآمد بازار باشد.

ROGPhone-1 (3).jpg

نمایشگر ROG Phone II

شاید بارزترین مواردی که بتوان در خصوص این گوشی به آنها اشاره کرد نمایشگر بسیار عالی آن به همراه چیپست پردازنده باشد.

ایسوس از یک نمایشگر بسیار باکیفیت AMOLED با اندازه ۶٫۵۹ اینچ و نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز استفاده کره که تنها ۱ میلی ثانیه سرعت پاسخگویی به تصور دارد. در این نمایشگر همه چیز عالیست و حتی کاربر می‌تواند بین نرخ‌های ۶۰ و ۹۰ هرتز نیز حالت مد نظر خود را انتخاب کند.

رزولوشن این نمایشگر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل است که نسبت تصویر سینمایی و البته مناسب گیمینگ ۱۹٫۵:۹ دارد. این نمایشگر همچنین توانایی پشتیبانی از فناوری نمایش تصور ۱۰ بیتی HDR و همچنین فضای رنگ DCI-P3 با ۱۰۸ درصد پوشش رنگ استاندارد و صحت تصویر بسیار عالی با معیار deltaE کوچکتر از یک دارد.

این شرکت برای لانچر ویژه حالت بازی خود Armoury Crate را به عنوان یک دستیار عالی معرفی کرده که به کاربر توانایی تنظیم حالت‌های مختلف نمایش تصویر مانند نرخ بروزرسانی و همچنین برخی تنظیمات ویژه را داده است که بررسی همه آنها یک مقاله پر و پیمان می‌طلبد ولی در حالت کلی به شما بگوییم که با استفاده از این بستر توانایی تنظیم همه وجوه بازی و نمایشگر دستگاه را خواهید داشت.

در بخش صدا نیز دو میکروفون استریو با پشتیبانی از DTS:X Ultra برای دستگاه تعبیه شده که توانایی شبیه‌سازی صدای چند کاناله را دارد. این اسپیکرها به نسبت نسل قبلی صدایی دو و نیم برابر بلندتر دارند که پیشرفت بسیار قابل توجهی برای علاقمندان به بازی است.

ROGPhone-11.jpg

برای ROG Phone II دو موتور ویبره جدید نیز در نظر گرفته شده است که متناسب با جهت مورد نیاز برای فیدبک لرزشی (برای مثال در بازی‌هایی مانند آسفالت ۹) می‌تواند به صورت هوشمند، ویبره را بر آن سمت متمرکز کند. حالا این دو موتور سرعت بسیار بالایی دارند و ایسوس اعلام کرده که تأخیر آنها تنها ۲۰ میلی ثانیه است.

دوربین

سنسور دوربین سلفی این گوشی ۲۴ مگاپیکسلی است که به صورت ویژه برای استفاده در حالت افقی بهینه شده است. همچنین برای ارتقای عملکرد وای فای دستگاه نیز طراحی آنتن خاصی برای آن در نظر گرفته شده است که می‌تواند در استریم بازی به صورت بی‌سیم عملکرد بسیار بهتری با ظرفیت خط بالاتر داشته باشد.

rogii-13.jpg

 

دوربین‌های پشت دستگاه نیز دوگانه و با رزولوشن‌های ۴۸ و ۱۳ مگاپیکسل هستند که اولی از نوع استاندارد و دومی از نوع زاویه عریض گسترده با میدان دید ۱۲۵ درجه‌ای است.

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم این گوشی به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شده که به صورت کلی ۴ درصد پردازنده سریعتر و ۱۵ درصد GPU قدرتمندتری نسبت به نسل قبلی نمونه استاندارد خود دارد.

ROGPhone-1 (4).jpg

 

ایسوس برای این گوشی دسته بازی خاصی با نام ROG Kunai GamePad را نیز طراحی نموده که حالتی شبیه نینتندو سوئیچ دارد و می‌تواند در بازی‌های آرکید عملکرد دستگاه را بسیار بهتر از حالت معمولی کند. البته امکان استفاده از آن در دیگر بازی‌ها نیز وجود دارد.

در انتها باید به باتری ROG Phone II نیز اشاره کنیم که ظرفیت مثال زدنی ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و با شارژر ۳۰ واتی عرضه می‌شود. شرکت سازنده اعلام نموده که با باتری فول شارژ کاربر می‌تواند ۷ ساعت بدون وقفه PUBG بازی کند.

ایسوس هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت این محصول منتشر نکرده است.

منبع:www.shahrsakhtafzar.com