فروشگاه سورس یونیتی

Street Fighter 6 از cross progression و cross save پشتیبانی می کند؟

ژوئن 4, 2023

Street Fighter 6 از cross progression و cross save پشتیبانی می کند؟

Street Fighter 6

 

آیا استریت فایتر ۶ پیشرفت متقاطع دارد؟ با در دسترس بودن آخرین نسخه بازی مبارزه ای کپکام بر روی پلتفرم های مختلف، آنهایی که چندین دستگاه بازی دارند طبیعتاً از خود می پرسند که آیا پیشرفت آنها از یک سیستم به سیستم دیگر منتقل می شود یا خیر. اما از آنجایی که توسعه دهندگان هنوز واقعاً بیانیه ای در مورد این ویژگی خاص ارائه نکرده اند، بسیاری هنوز تا به امروز گیج مانده اند.

 

خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا پاسخی را که به دنبال آن بودید ارائه دهیم تا دیگر نیازی به جستجو نداشته باشید. بنابراین با این گفته، اگر می‌خواهید بدانید که آیا می‌توانید سفر خود را با بقیه فهرست Street Fighter در کنسول‌های مختلف ادامه دهید یا خیر، در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید.

 

آیا Street Fighter 6 از cross progression و cross save پشتیبانی می کند؟

متاسفانه نه. Street Fighter 6 از cross-progression و cross-save پشتیبانی نمی‌کند، به این معنی که در پلتفرمی که بازی را روی آن خریده‌اید گیر می‌دهید. این همچنین به این معنی است که اگر می خواهید آن را روی یک دستگاه دستی بازی کنید، باید SF6 را برای رایانه شخصی خریداری کنید تا برای Steam Deck شما در دسترس باشد.

 

فقدان پیشرفت متقاطع با آخرین نسخه سری کپکام، بدیهی است که برای برخی از بازیکنان ناامیدکننده بزرگی است، زیرا دسترسی آسان به آن در پلتفرم‌های مختلف، برای یک بازی مبارزه‌ای با حضور آنلاین قابل توجه بسیار مفید است. کسانی که بازی beat’em ups را روی دستگاه‌های کوچک‌تر ترجیح می‌دهند، اساساً فقط با پورت رایانه شخصی باقی می‌مانند، زیرا Street Fighter 6 روی سوئیچ قابل پخش نیست.

 

اما حتی اگر پیشرفت متقاطع در حال حاضر در دسترس نیست، Capcom ممکن است آن را در مقطعی در آینده معرفی کند تا طرفداران وفادار خود راضی کند. در عین حال، ما فقط باید صبور باشیم و با استفاده از کنسول‌هایی که Street Fighter 6 را خریداری کرده‌ایم، با آن مبارزه کنیم.

منبع:videogamer