snap کارمندان ارشد سابق متا را به خدمت گرفت
snap کارمندان ارشد سابق متا را به دست آورد
پس از اخراج متا، اسنپ کارشناسان تبلیغاتی همه جانبه ای را به دست آورد.
اسنپ کارمندان ارشد سابق متا را به دست آورد
امروز دوشنبه، Snap Inc، شرکت مادری که رسانه های اجتماعی محبوب و اپلیکیشن AR-lite Snapchat را اداره می کند، از استخدام دو کارمند سابق متا برای تقویت اهداف تبلیغاتی فراگیر خود خبر داد.
اسنپ پاتریک هریس را به عنوان معاون ارشد شراکت و دیوید سامر را به عنوان رئیس بخش عمودی استخدام می کند. این جفت به ارائه تجربیات تبلیغاتی شخصی و آشنایی با ابزارهای پلت فرم برای توسعه دهندگان شخص ثالث کمک خواهد کرد.
این خبر در حالی منتشر می شود که Snap Inc افزایش ۲۸۰ میلیون کاربر فعال روزانه را گزارش می دهد، به این معنی که این پلتفرم دارای پایگاه کاربری غنی است که برای اهداف بازاریابی و تبلیغات برند عالی است.
علاوه بر این، اسنپ کارمندان سابق متا خود را به دست آورد، زیرا دومی در بحبوحه سفر فناوری همه جانبه خود از اخراج مداوم رنج می برد.
اسنپ در اجلاس شرکای خود در سال ۲۰۲۳، خدمات AR Enterprise (ARES) را برای ایجاد محتوای بازاریابی و تبلیغات AR برند جذاب معرفی کرد.
ابزارهای جدید به برندها اجازه میدهد محتوای تعاملی و راههای تبلیغاتی شخصیسازیشده مانند لباسهای آزمایشی AR، پوشیدنیهای تبلیغاتی و راهحلهای پیشنهادی محصول ایجاد کنند که از گرافیک و فناوری RT3D استفاده میکنند.
راهحلها همچنین شامل ابزارهای اختصاصی برای فعال کردن محتوای AR مارک شده، مانند ۳D Viewer، Fit Finder، AR Try-On، Enterprise Manager و Hands-On Integration Services هستند.
ARES Enterprise Manager Snap به توسعه دهندگان امکان دسترسی به داشبورد جلویی و باطن را برای ایجاد محتوای AR می دهد. توسعه دهندگان همچنین می توانند از پلتفرم Snap Enterprise Manager برای تجزیه و تحلیل زمان واقعی و معیارهای عملکرد استفاده کنند.
علاوه بر این، اسنپ با مایکروسافت برای ادغام افکتهای فیلتر AR-lite روی تیمها، مانند «لنزهای جهانی» همکاری کرد که به کاربران اجازه میدهد اشیاء سه بعدی را در محیط خود قرار دهند.
لنزهای اسنپ در تیمها به کاربران در محیط کار، آموزش و تنظیمات همکاری کمک میکند تا به طور مؤثرتری بیاموزند و همکاری کنند و تجربیات همهجانبهتری برای مشتریان و شرکا ایجاد کنند.
همکاری مایکروسافت و اسنپ در حالی صورت میگیرد که شرکتها با حذف نیاز به ویدیو، شمارهگیری Teams را برای کارمندان انعطافپذیرتر میکنند. سیستمهای آواتار برای تیمهای جدید آن به کارگران اجازه میدهد تا با استفاده از انسانهای مجازی فراگیر تماس بگیرند. به عنوان مثال، کارگرانی که به دلیل اتصال ضعیف اینترنت یا محیط کاری نامناسب نمیتوانند فید ویدیویی را به اشتراک بگذارند، همچنان میتوانند با استفاده از ویژگیهای فراگیر و گزینههای شمارهگیری فقط صوتی در آن شرکت کنند.
اسنپ به عنوان یک فضای ماندگار و قابل اعتماد برای تبلیغات همه جانبه برند ثابت می شود. در ماه ژانویه، گزارش ها نشان داد که اسنپ ۳۰۰۰۰۰ توسعه دهنده محتوا دارد که تا ۳ میلیون فیلتر اسنپ چت ایجاد کرده اند.
گزارشها در آن زمان به نظرسنجی Médiametry در بهار سال گذشته اشاره کردند که نشان داد ۹۴ درصد فرانسویهای ۱۵ تا ۲۴ ساله کاربران اسنپچت هستند.
اخبار اخراج متا معمولاً سرفصل های رسانه های فناوری را پر می کند. متا به دنبال موانع موجود در بخش متاورس خود، تقریباً ۱۱۰۰۰ کارمند را در نوامبر و ۱۰۰۰۰ نفر دیگر را تا آوریل اخراج کرد.
این شرکت در حال وارد شدن به «سال کارایی» است زیرا در آخرین گزارش سه ماهه اول خود زیان های قابل توجهی را ثبت کرده است.
در این گزارش اشاره شده است که بخش Reality Labs “به دلیل فروش کمتر Quest 2” به ۳۳۹ میلیون، ۵۱ درصد کاهش درآمد داشته است.
علاوه بر این، هزینههای Reality Labs به بیش از ۴٫۳ میلیارد دلار رسید که ۱۸ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت. زیان عملیاتی این بخش ۴ میلیارد دلار در کنار بازسازی مداوم و هزینه های مربوط به کارمندان آزمایشگاه واقعیت بود. متا همچنین برآوردهای خود را برای سال ۲۰۲۳ حدود ۳ میلیارد کاهش داد و درآمدهای فوریه خود را ۵ میلیارد پیش بینی کرد.
متا در حال حاضر از هدست Meta Quest Pro MR خود به عنوان ابزاری همه جانبه برای عملیات در محل کار دفاع می کند. ا
منبع:www.xrtoday.com