فروشگاه سورس یونیتی

Epic Games، یک مرکز واقعیت افزوده در دانشگاه اوکلند راه اندازی کرد

ژوئن 12, 2023

Epic Games، در دانشگاه اوکلند مرکز واقعیت افزوده را راه اندازی کرد.

Epic Games

 

با این تسهیلات جدید امیدوار است آینده  XR صنعتی را تقویت کند.

 

اپیک گیمز یک مرکز واقعیت افزوده (ARC) در دانشگاه اوکلند در میشیگان راه اندازی کرده است. اپیک گیمز، یک موتور بزرگ بازی، روز جمعه همکاری خود را با کالج مطالعات خلاق OU (CCS) اعلام کرد.

این شرکت به طور مشترک برای ساخت و اجرای فناوری‌های پیشرفته AR برای آینده صنعت همه جانبه کار خواهد کرد.

دانشجویان، شرکت‌ها، اساتید و کارشناسان صنعت برای ایجاد ابزارهای بلادرنگ در بخش تولید XR به نیروها خواهند پیوست. Epic اشاره کرد که این کار متخصصان XR آینده را برای ظهور Industry 4.0 آماده می کند.

 

اهداف ARC

 

این موسسه مستقر در میشیگان امیدوار است همکاری، تعامل، و راه‌حل‌ها و برنامه‌های کاربردی فناوری را در سراسر صنعت افزایش دهد.

با تمرکز بر سه حالت عمودی، ARC ابتدا از امکانات خود برای انکوبه کردن اکوسیستمی از نمایش‌های سخت‌افزار و محصول استفاده خواهد کرد. اینها ابزارهایی مانند دستکش های لمسی، هدست های همه جانبه جدید، پروژکتورهای واقعیت توسعه یافته (XR) و راه حل های دیگر را توسعه می دهند.

 

با این حال، این شرکت گفت، تمرکز اصلی چنین تلاش‌هایی شامل «کاربردهای عملی و روزمره در یک محیط صنعتی» خواهد بود. خلاقان همچنین می توانند محصولات را برای شرکت های بزرگ مانند خودروسازان، کارخانه ها و فرآیندهای مونتاژ به نمایش بگذارند.

 

علاوه بر این، دانش‌آموزان از برنامه‌های آموزشی در ARC بهره‌مند خواهند شد و با سایرین در صنعت همکاری خواهند کرد تا خلاقیت‌های خود را در دنیای واقعی به کار گیرند.

 

اپیک گیمز امیدوار است مهارت‌هایی را برای حرفه‌ای‌های XR در حال رشد تقویت کند. هدف این ابتکار حل مشکل کمبود منابع توسعه دهندگان و خلاقان واجد شرایط است. این کار کسانی که وارد ARC می شوند را برای پیشرفت شغلی قبل از ورود به نیروی کار آماده می کند.

چیس هولتون، استادیار هنرهای سرگرمی، CCS، گفت که این مشارکت “همکاری بین آموزش و صنعت” بود.

او توضیح داد،

با ترکیب متخصصانی که هر روز از AR/VR برای کار استفاده می‌کنند با دانش‌آموزانی که آماده پذیرش این صنعت در حال توسعه هستند، زمینه‌ای عالی برای استحکام بخشیدن به آینده آنها و ارائه فرصت‌هایی داریم که قبلاً در دسترس نبودند.»

 

هولتون ادامه داد: «تجهیز دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل به این دانش تنها آنها را بیشتر توانمند می‌سازد، زیرا در عصری که رسانه‌های دیجیتال و فیزیکی همگرا می‌شوند، ادامه می‌دهیم.»

او توضیح داد که چگونه دانش آموزان می توانند ایده های خود را در یک محیط مساعد پرورش دهند. انجام این کار به مردم این امکان را می دهد که «منطقه راحتی خود را ترک کنند» و خلاقیت خود را با راه حل های همه جانبه کشف کنند.

هولتون افزود: «در هنگام توسعه هر نوع تجربه تعاملی، شکاف بسیار زیادی از دانش بین افراد فنی و خلاق وجود دارد.

او در پایان گفت: «وقتی ما بین مؤسسات و صنعت همکاری داریم، می‌توانیم بعنوان واسط عمل کنیم و پیچیدگی‌های  را به دانش‌آموزان آموزش دهیم و از هر دو طرف ذهن خود برای ایجاد چیزی خاص استفاده کنیم. ”

 

دکتر خالد میرزا، مدیر موسس ARC، مشارکت بین Epic Games و دانشگاه اوکلند را بیشتر توضیح داد و افزود:

“نکته کلیدی همکاری است. ما همکاری بین همه این شرکت‌ها را تشویق می‌کنیم و آنها را قادر می‌سازیم تا تکه‌ای از مشکل خود را حل کنند، سپس کل راه‌حل را استفاده کنند.»

دکتر میزرا افزود که ARC منحصر به فرد است زیرا می تواند تجربه دست اول ارزشمند و همچنین دوره های کارآموزی را برای شرکت کنندگان فراهم کند.

او  گفت:

«ما در تلاش هستیم تا یک رابطه باز ایجاد کنیم که در آن جریان منابع آسانی بین دانشگاه و صنعت وجود داشته باشد […] یکی از تصمیمات کلیدی در ابتدا این بود که متوجه شویم وقتی در مورد فناوری همه جانبه صحبت می‌کنیم، این فقط مهندسی نیست. این فقط نیمی از تصویر است – سخت افزار، نحوه ساخت نرم افزار کاربردی. بخش دیگر نحوه ارائه آن به کاربر است.

مدیر اجرایی ادامه داد که کسانی که روندها و فناوری های نوظهور را در سراسر XR نظارت می کنند، متوجه خواهند شد که رشته های مرکز او “به همان اندازه مهم هستند.”

 

این خبر در بحبوحه افزایش شدید علاقه به متاورس صنعتی منتشر می شود. شرکت هایی مانند Epic Games، Unity، Khronos Group و دیگران از فناوری های خود برای ساخت دوقلوها و دارایی های دیجیتال استفاده می کنند.

علاوه بر این، تلاش‌های ترکیبی با بازیگران اصلی مانند GE Digital، زیمنس، و غیره منجر به کارکردن ابزارهای صنعتی XR در زمان واقعی برای اتوماسیون صنعتی، AEC، و تولید و غیره شده است.

توسعه ظرفیت و حمایت از نیروی کار آینده برای شرکت های تحت حمایت XR، هدف اصلی صنعت باقی مانده است.

منبع:xrtoday