فروشگاه سورس یونیتی

E3 2024 و ۲۰۲۵ احتمالا لغو شوند

ژوئن 23, 2023

E3 2024 و ۲۰۲۵ احتمالا لغو شوند.

E3 2024

 

هیئت گردشگری لس آنجلس ادعا می کند که E3 2024 و ۲۰۲۵ لغو شده است.

طبق گزارش هیئت گردشگری شهر لس آنجلس، که در یک بسته جلسه (که توسط ResetEra مشاهده شده) که در روز چهارشنبه منتشر شد، یادآوری می کند که خلاصه ای از کنوانسیون های شهری برنامه ریزی شده “شامل لغو E3 برای سال های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵” است.

E3 قرار بود در این ماه برای اولین نمایش حضوری خود در چهار سال گذشته بازگردد. با این حال، پس از ماه ها ساخت و ساز و عدم قطعیت، نمایش در ماه مارس لغو شد.

در بیانیه ای که برای VGC، صاحب E3 ESA ادعا می کند که “هیچ تصمیم نهایی” در مورد رویداد احتمالی سال آینده گرفته نشده است.

ESA در حال حاضر در حال گفتگو درباره E3 2024 (و بعد از آن) است و در حال حاضر هیچ تصمیم نهایی در مورد این رویداد گرفته نشده است.

ReedPop، سازمان‌دهنده جدید E3 ادعا کرد که «به سادگی علاقه‌مندی لازم برای اجرای آن را به گونه‌ای که اندازه، قدرت و تأثیر صنعت ما را به نمایش بگذارد، جلب نکرده است».

برنامه‌های احیای احتمالی می‌تواند شامل نقل مکان به خارج از لس آنجلس باشد، جایی که E3 به مدت دو دهه در آن برگزار می‌شود، اما در غیر این صورت، آینده رویدادی که زمانی پرچمدار صنعت بازی بود، روشن به نظر نمی‌رسد.

در غیاب E3، بسیاری از رویدادهای کوچک‌تر در این ماه در لس‌آنجلس رخ داد، از جمله جشنواره بازی تابستانی رقیب جف کیگلی، Ubisoft Forward و Xbox Showcase.

کیگلی در سال ۲۰۲۰ پس از جدایی از E3، جایی که رویدادهای زنده Coliseum خود را در آنجا برگزار می کرد، فستیوال بازی تابستانی را آغاز کرد.

کیگلی گفت: «فکر می‌کنم E3 به نوعی خودش را کشت. من می‌دانم که چرا مردم می‌گویند [SGF E3 را کشت]، اما فکر می‌کنم اگر چیزی باشد، ما Summer Game Fest را ایجاد کردیم و من Summer Game Fest را ساختم زیرا دیدم  E3 از رونق افتاده است.

“به عنوان کسی که آن زمان از سال را دوست دارد … برای دو دهه، E3 بخشی از زندگی من از زمانی که من یک بچه ۱۵ ساله بودم بود. [از] اولین E3 در سال ۱۹۹۵، من به هر نمایشگاه رفتم. من آن را دوست داشتم و تابستان من را مشخص کرد.”

او افزود: «برای من بسیار هیجان‌انگیز بود و دیدن این که شروع به از هم پاشیدن آن می‌کردم ناراحت‌کننده بود. فکر می‌کنم آنها مشکل عدم یکپارچگی و سپس در سال‌های آخر نیز مشکل مشارکت داشتند.

“بنابراین، من فکر می‌کنم سوال این است که اگر جشنواره بازی تابستانی را برگزار نکنیم چه اتفاقی می‌افتد؟ فکر می‌کنم این تابستان همه چیز واقعاً از هم می‌پاشد.»

منبع:videogameschronicle