فروشگاه سورس یونیتی

Baldur’s Gate 3 برای رایانه های شخصی زودتر از موعد مقرر منتشر خواهد شد

ژوئن 29, 2023

Baldur’s Gate 3 برای رایانه های شخصی زودتر از موعد مقرر منتشر خواهد شد.


baldurs gate 3

 

تاریخ انتشار Baldur’s Gate 3 تقریباً یک ماه برای رایانه های شخصی جلوتر رفته و یک هفته در پلی استیشن ۵ به تعویق افتاده است.

در به روز رسانی در روز پنجشنبه، توسعه دهنده و ناشر Larian Studios اعلام کرد که قصد دارد بازی را «به ترتیب آمادگی پلتفرم» منتشر کند.

در حالی که نسخه های PC و PS5 هر دو قبلاً برای انتشار در ۳۱ آگوست برنامه ریزی شده بودند، نسخه اول اکنون در ۳ آگوست و نسخه دوم در ۶ سپتامبر عرضه می شود.

 

لاریان گفت: Baldur’s Gate 3 سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را هدف قرار می دهد و ما در پلتفرم [PS5] به رسیدن به آن نزدیک هستیم، اما به زمان بیشتری نیاز داریم. ما نمی‌خواهیم کیفیت را به خطر بیندازیم و احساس می‌کنیم که کاهش مقیاس به ۳۰ فریم در ثانیه یا مصالحه‌های دیگر برای رسیدن به تاریخ دلخواه، شرم‌آور است.

ما می‌دانیم که ممکن است مردم از این موضوع ناامید شوند، اما به اندازه کافی به دستیابی به ارتفاعات جدید برای بازی‌های RPG در سیستم نزدیک شده‌ایم که مزایای یک تاخیر کوتاه بیشتر از جنبه‌های منفی انتشار سریع PS5  است. نسخه کامل مک نیز در تاریخ دیگری منتشر خواهد شد و به محض اینکه هدفی داشته باشیم، اخبار را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

لاریان ادعا کرد که دروازه بالدر ۳ بیش از سه برابر هر سه رمان ارباب حلقه‌ها و ۱۷۴ ساعت سینماتیک، دیالوگ‌های سینمایی بیشتری دارد که دوبرابر مجموع فصل‌های Game of Thrones طول می‌کشد.

«همه آن محتوا به شما امکان انتخاب و پیامد فوق‌العاده‌ای را می‌دهد و تضمین می‌کند که ماجراجویی همه منحصربه‌فرد خواهد بود. و علاوه بر این، می‌توانید از آن محتوا نه تنها به صورت تک‌نفره، بلکه در حالت چندنفره آنلاین یا همکاری محلی با صفحه نمایش تقسیم‌شده نیز لذت ببرید.»

 

در ماه فوریه، لاریان گفت که نسخه برنامه‌ریزی‌شده بازی Xbox Series X/S به دلیل مشکلات فنی متوقف شده است – به‌ویژه، نمی‌توانست co-op صفحه نمایش تقسیم‌شده را برای کار با استاندارد یکسان در هر دو کنسول انجام دهد.

ما به Baldur’s Gate 3 در Xbox Series X خوشبین هستیم، اما برای معرفی و انتشار بازی در Xbox، باید مطمئن شویم که بازی بدون هیچ گونه خطری در کل اکوسیستم Xbox X|S به صورت چند نفره و چند نفره اجرا می شود.

منبع:videogameschronicle