فروشگاه سورس یونیتی

Atlus تایید کرد که Metaphor: ReFantazio برای پلی استیشن و استیم نیز عرضه می شود

ژوئن 16, 2023

Atlus تایید کرد که   Metaphor: ReFantazio برای پلی استیشن و استیم نیز عرضه می شود

Atlus

 

Atlus تایید می کند که برای پلی استیشن و استیم نیز عرضه می شود برای پلی استیشن و استیم نیز عرضه می شود. این بازی RPG فانتزی از تیم خلاق پشت پرسونا قبلاً برای Xbox و Windows تأیید شده بود

این بازی RPG فانتزی که برای Xbox و Windows در نمایشگاه بازی‌های Xbox روز یکشنبه معرفی شد، به‌عنوان بازی بعدی تیم خلاق پشت سری Persona معرفی شد.

در Atlas’ Studio Zero با توسعه دهندگان کلیدی از جمله کارگردان Katsura Hashino، طراح شخصیت Shigenori Soejima و آهنگساز Shoji Meguro در حال توسعه است.

یک تریلر جدید Metaphor: ReFantazio که توسط سگا کره (از طریق Gematsu) منتشر شده است، اکنون تأیید کرده است که این عنوان علاوه بر Xbox Series X/S، Xbox One و Windows برای PS4، PS5 و Steam نیز عرضه خواهد شد.

Persona 5 Tactica و Persona 3 Reload نیز ابتدا در نمایشگاه مایکروسافت معرفی شدند (در زمان راه اندازی در Xbox Game Pass در دسترس خواهند بود) و سپس برای سیستم های دیگر تأیید شدند.

Persona 5 Tactica در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۳ برای Xbox Series X/S، Xbox One، Windows، Steam، PS5، PS4 و Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

به دنبال آن Persona 3 Reload خواهد بود که در اوایل سال ۲۰۲۴ برای Xbox Series X/S، Xbox One، Windows، Steam، PS5 و PS4 عرضه خواهد شد.

منبع:videogameschronicle