فروشگاه سورس یونیتی

کپکام در مورد بازسازی بعدی Resident Evil از طرفداران نظرسنجی می کند

ژوئن 5, 2023

کپکام می‌خواهد بداند طرفداران نسخه بعدی Resident Evil کدام یک را می‌خواهند

کپکام

 

کپکام نظرسنجی جدیدی منتشر کرده است که از بازیکنان می‌پرسد که دوست دارند در مرحله بعد کدام بازسازی Resident Evil را ببینند.

این نظرسنجی که عمدتاً از بازیکنان در مورد کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی رزیدنت اویل و میزان تعامل بازیکنان با آن‌ها سؤال می‌کند، با این سؤال به پایان می‌رسد که از بازیکنان می‌پرسد «آیا بازی‌های دیگری از رزیدنت اویل (آنها) می‌خواهند بازسازی شوند یا خیر».

 

در چند سال گذشته، کپکام Resident Evil 2، ۳، و ۴ را بازسازی کرده است که همه آنها با استقبال گرم منتقدان و طرفداران مواجه شدند و باعث شد که بسیاری از افراد درخواست کنند که سایر آثار این سری از جمله تعداد زیادی از اسپین‌ها بازسازی شوند.

در حالی که بازسازی ها تا حد زیادی وفادار بوده اند، برخی از طرفداران پس از انتشار نسخه بازسازی شده Resident Evil 3 نگرانی هایی را مطرح کردند که برخی از محتواها در نسخه جدید بازی تغییر کرده است.

بازسازی Resident Evil 4 تا حد زیادی معتبر بود، اگرچه برخی از بخش‌ها ساده‌سازی شدند و برخی مکانیک‌ها، مانند رویدادهای سریع حذف شدند.

فرنچایز Resident Evil سنگ بنای موفقیت اخیر کپکام است که طی گزارش های مالی اخیر، این شرکت بیشترین تعداد بازی های فروخته شده در تاریخ خود را گزارش کرده است.

 

این امر با موفقیت فرنچایزهایی مانند Resident Evil، Monster Hunter و Devil May Cry تقویت شد. انتشار هفته گذشته Street Fighter 6 احتمالاً این روند را ادامه خواهد داد.

رئیس کپکام اخیراً گفت که این شرکت قصد دارد ۱۰ میلیون نسخه از Street Fighter 6 بفروشد که رکورد ۷ میلیون نسخه استریت فایتر ۵ را بشکند.

منبع:videogamer