فروشگاه سورس یونیتی

هیدئو کوجیما فیلم Death Stranding را کارگردانی نخواهد کرد

ژوئن 20, 2023

هیدئو کوجیما فیلم Death Stranding را کارگردانی نخواهد کرد، اما او «عمقاً درگیر» است.
هیدئو کوجیما

 

دسامبر گذشته، Deadline گزارش داد که یک فیلم Death Stranding در دست ساخت است. کوجیما پروداکشنز، استودیو سازنده بازی اصلی، قرار بود یکی از دو تهیه کننده اصلی باشد، اما هیچ صحبتی در مورد اینکه چه کسی نویسندگی، کارگردانی یا بازی در این فیلم را بر عهده خواهد داشت، یا اینکه آیا اعضای تیم خلاق اصلی در این فیلم حضور خواهند داشت یا خیر، وجود نداشت. دیروز، هیدئو کوجیما، کارگردان بازی Death Stranding، در توییتر در مورد مشارکت خود توضیح داد:

“فقط برای روشن شدن، من عمیقاً درگیر تولید، نظارت، طراحی، ظاهر، طراحی و محتوای فیلم اقتباسی DS هستم، کارگردانی را بر عهده ندارم.”

در اینجا، کوجیما تایید می‌کند که او کارگردانی فیلم را بر عهده نخواهد داشت.کوجیما علاوه بر نقش خود به‌عنوان تهیه‌کننده، با بسیاری از عناصر دیگر فیلم، از جمله داستان و زیبایی‌شناسی کلی آن، «عمیقاً درگیر» خواهد بود. طبق گفته Deadline، در حالی که فیلم در دنیای موجود Death Stranding اتفاق می افتد، “عناصر و شخصیت های جدیدی را در جهان Death Stranding معرفی می کند.” اینکه آیا این شامل بازگویی یک طرح موجود است یا یک طرح کاملاً جدید، مشخص نیست، اما مطمئناً آن لمس متمایز کوجیما را خواهد داشت.

 

علاوه بر بخش فیلم محور کوجیما پروداکشنز، این فیلم توسط استودیو همرستون تولید خواهد شد. معروف‌ترین فیلم‌های این استودیو که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد عبارتند از Barbarian (2022) و Bill and Ted Face the Music (2020). بنیانگذار استودیو، الکس لبوویچی، در مورد پروژه آینده به Deadline گفته است:
ما بسیار هیجان زده و مفتخریم که این فرصت را داریم که با درخشان و نمادین هیدئو کوجیما در اولین اقتباس سینمایی او شریک شویم. بر خلاف دیگر اقتباس‌های بازی‌های ویدئویی با هزینه‌های بالا، این چیزی بسیار صمیمی‌تر و پایه‌دارتر خواهد بود. هدف ما بازتعریف این است که نتیجه آزادی خلاقانه و هنری، یک بازی ویدیویی اقتباسی می تواند باشد. این فیلم یک محصول معتبر «هیدئو کوجیما» خواهد بود.

 

تیم‌های تولید هنوز هیچ کارگردان، نویسنده یا بازیگری را که به این پروژه پیوسته باشد معرفی نکرده‌اند .

منبع:gamefa.com